Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Křečková, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2015-02-16T09:39:20Z |
|
dc.date.available |
2015-02-16T09:39:20Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/59018 |
|
dc.description.abstract |
Závěrečná práce „Keep Talking – Aktivizační metody ve výuce anglického jazyka“ pojednává
o aktivizačních metodách výuky anglického jazyka na střední škole gymnaziálního typu. Přehledně zpracovává obecné principy frontální a aktivizační formy výuky, kooperativního a
kompetitivního pojetí výuky a rozdělování studentů do skupin. Podstatu diplomové práce
tvoří (komentovaný) překlad vybraných kapitol a výukových aktivit učebnice komunikačních
dovedností Keep Talking nakladatelství Cambridge University Press včetně úvodních pokynů a rad autorky této učebnice, Friederike Klippel. V závěru je přehledný průvodce aktivizačních
metod v učebnici New Headway Intermediate, 4th Edition, OUP. Závěrečná práce obsahuje pracovní listy v originální verzi a také klíč k řešení. |
cze |
dc.format |
49 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
výukové metody |
cze |
dc.subject |
frontální výuka |
cze |
dc.subject |
kooperativní výuka |
cze |
dc.subject |
aktivizační metody výuky |
cze |
dc.subject |
anglický jazyk |
cze |
dc.subject |
teaching methods |
eng |
dc.subject |
frontal way of teaching |
eng |
dc.subject |
cooperative teaching |
eng |
dc.subject |
activating methods of teaching |
eng |
dc.subject |
English language |
eng |
dc.title |
Keep Talking: aktivizační metody ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.title.alternative |
Keep Talking: activating teaching methods in English language |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis „Keep Talking - Activating teaching methods in English language“
deals with activating teaching methods in English language at grammar schools. It brings a
structural layout of general principles of frontal and activating way of teaching, cooperative
and competitive forms of teaching and grouping students. The thesis is based on a
(commented) translation of selected parts and educational activities of Keep Talking,
Cambridge University Press, an English course book of communication language skills. It
includes the author´s, Friederike Klippel´s, leading in instructions and advice. The final part
brings a guide to activating methods of an OUP course book , New Headway Intermediate, 4th
Edition. The thesis also includes worksheets in an original version plus the key. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta flozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D31336 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|