Keep Talking: aktivizační metody ve výuce anglického jazyka

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Křečková, Renata
dc.date.accessioned 2015-02-16T09:39:20Z
dc.date.available 2015-02-16T09:39:20Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/59018
dc.description.abstract Závěrečná práce „Keep Talking – Aktivizační metody ve výuce anglického jazyka“ pojednává o aktivizačních metodách výuky anglického jazyka na střední škole gymnaziálního typu. Přehledně zpracovává obecné principy frontální a aktivizační formy výuky, kooperativního a kompetitivního pojetí výuky a rozdělování studentů do skupin. Podstatu diplomové práce tvoří (komentovaný) překlad vybraných kapitol a výukových aktivit učebnice komunikačních dovedností Keep Talking nakladatelství Cambridge University Press včetně úvodních pokynů a rad autorky této učebnice, Friederike Klippel. V závěru je přehledný průvodce aktivizačních metod v učebnici New Headway Intermediate, 4th Edition, OUP. Závěrečná práce obsahuje pracovní listy v originální verzi a také klíč k řešení. cze
dc.format 49 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject výukové metody cze
dc.subject frontální výuka cze
dc.subject kooperativní výuka cze
dc.subject aktivizační metody výuky cze
dc.subject anglický jazyk cze
dc.subject teaching methods eng
dc.subject frontal way of teaching eng
dc.subject cooperative teaching eng
dc.subject activating methods of teaching eng
dc.subject English language eng
dc.title Keep Talking: aktivizační metody ve výuce anglického jazyka cze
dc.title.alternative Keep Talking: activating teaching methods in English language eng
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2014
dc.description.abstract-translated The diploma thesis „Keep Talking - Activating teaching methods in English language“ deals with activating teaching methods in English language at grammar schools. It brings a structural layout of general principles of frontal and activating way of teaching, cooperative and competitive forms of teaching and grouping students. The thesis is based on a (commented) translation of selected parts and educational activities of Keep Talking, Cambridge University Press, an English course book of communication language skills. It includes the author´s, Friederike Klippel´s, leading in instructions and advice. The final part brings a guide to activating methods of an OUP course book , New Headway Intermediate, 4th Edition. The thesis also includes worksheets in an original version plus the key. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta flozofická cze
dc.identifier.signature D31336
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet