Digitální knihovnaUPCE
 

Keep Talking: aktivizační metody ve výuce anglického jazyka

Závěrečná práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Závěrečná práce „Keep Talking – Aktivizační metody ve výuce anglického jazyka“ pojednává o aktivizačních metodách výuky anglického jazyka na střední škole gymnaziálního typu. Přehledně zpracovává obecné principy frontální a aktivizační formy výuky, kooperativního a kompetitivního pojetí výuky a rozdělování studentů do skupin. Podstatu diplomové práce tvoří (komentovaný) překlad vybraných kapitol a výukových aktivit učebnice komunikačních dovedností Keep Talking nakladatelství Cambridge University Press včetně úvodních pokynů a rad autorky této učebnice, Friederike Klippel. V závěru je přehledný průvodce aktivizačních metod v učebnici New Headway Intermediate, 4th Edition, OUP. Závěrečná práce obsahuje pracovní listy v originální verzi a také klíč k řešení.

Rozsah stran

49 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

doplňující pedagogické studium

Studijní program

Signatura tištěné verze

D31336

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

výukové metody, frontální výuka, kooperativní výuka, aktivizační metody výuky, anglický jazyk, teaching methods, frontal way of teaching, cooperative teaching, activating methods of teaching, English language

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced