Keep Talking: aktivizační metody ve výuce anglického jazyka
Závěrečná práceOtevřený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Závěrečná práce „Keep Talking – Aktivizační metody ve výuce anglického jazyka“ pojednává
o aktivizačních metodách výuky anglického jazyka na střední škole gymnaziálního typu. Přehledně zpracovává obecné principy frontální a aktivizační formy výuky, kooperativního a
kompetitivního pojetí výuky a rozdělování studentů do skupin. Podstatu diplomové práce
tvoří (komentovaný) překlad vybraných kapitol a výukových aktivit učebnice komunikačních
dovedností Keep Talking nakladatelství Cambridge University Press včetně úvodních pokynů a rad autorky této učebnice, Friederike Klippel. V závěru je přehledný průvodce aktivizačních
metod v učebnici New Headway Intermediate, 4th Edition, OUP. Závěrečná práce obsahuje pracovní listy v originální verzi a také klíč k řešení.
Rozsah stran
49 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D31336
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výukové metody, frontální výuka, kooperativní výuka, aktivizační metody výuky, anglický jazyk, teaching methods, frontal way of teaching, cooperative teaching, activating methods of teaching, English language