Personální marketing ve společnosti Schenker spol. s r. o.
Diplomová práceDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na interní a externí personální marketing ve společnosti Schenker spol. s r. o. Cílem je navrhnout, ekonomicky vyhodnotit a následně doporučit k realizaci doplnění stávajících personálních činností.
Rozsah stran
75 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D31826
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
interní personální marketing, externí personální marketing, personální činnosti, zaměstnanci, Schenker spol. s r. o, internal personnel marketing, external personnel marketing, personnel activities, staff, Schenker spol. s r. o