dc.contributor.advisor |
Drahotská, Hana |
|
dc.contributor.author |
Riegerová, Hana |
|
dc.date.accessioned |
2015-02-16T06:31:46Z |
|
dc.date.available |
2015-02-16T06:31:46Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/58861 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje tématu analýzy vzdělávání pracovníků v oboru dopravy a dopravních služeb. Zaměřuje na problematiku lidského kapitálu a jeho důležitosti ve vzdělávání a rozvoj zaměstnanců a též hodnocení vzdělanosti zaměstnanců. Pro praktickou část byla vybrána Autoškola Dopravního podniku města Hradce Králové a.s., ve kterém byla analyzována opakovací školení řidičů profesionálů a vyhodnocen závěr tohoto akreditačního školicího střediska při vzdělávání zaměstnanců. V úvodní části je zahrnuta analýza vnitřního prostředí autoškoly, dále pak analýza vnějšího prostředí a podrobná SWOT analýza. Důležitou součástí této práce je praktická část popisující možnou formu výuky. Na základě výsledků je na úplný závěr zformulován návrh doporučení možné formy školení a zlepšení výuky pro autoškolu podniku. |
cze |
dc.format |
76 s. |
cze |
dc.format.extent |
2348845 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
řidičské průkazy |
cze |
dc.subject |
profesní průkazy |
cze |
dc.subject |
školení řidičů |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
lidský kapitál |
cze |
dc.subject |
vzdělávání a rozvoj zaměstnanců |
cze |
dc.subject |
hodnocení zaměstnanců |
cze |
dc.subject |
driving licenses |
eng |
dc.subject |
driver certificate of professional competence |
eng |
dc.subject |
driver training |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
human capital |
eng |
dc.subject |
employee training and development |
eng |
dc.subject |
employee evaluation |
eng |
dc.title |
Problematika získávání a zdokonalování odborné způsobilosti řidičů v rámci dopravního podniku |
cze |
dc.title.alternative |
The issue of obtaining and improving professional competence of drivers in the Public Transport Company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the analysis of employee education in the field of transport and transport services. It focuses on the issue of human capital and its importance for employee training and development as well as evaluation of employee education. The Driving School of the Public Transport Company in Hradec Králové has been chosen for the practical part which deals with the analysis of refresher driver courses for professional drivers. It also evaluates conclusions of this accredited training centre for employee training. The introductory part includes both the analyses of internal and external driving school environment, and also a detailed SWOT analysis. An important part of this work is the practical part describing the prospective form of teaching. At the end of the thesis, there is a proposal based on the results recommending prospective forms of training and teaching improvement in the Driving school. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D31754 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.
Studentka zodpověděla otázky předsedy komise:
V práci uvádíte mezi druhy vzdělávání "pracovní porady". Domníváte se, že pracovní porady jsou druhem vzdělávání?
Otázky v dotazníku, ze kterého čerpáte při zpracování BP, jste vytvářela sama, popř. s kým jste jejich formu konzultovala?
Z jakých důvodů realizují společnosti vzdělávací aktivity? |
cze |
dc.identifier.stag |
25102 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |