dc.contributor.advisor |
Tyr, Marek |
|
dc.contributor.author |
Šlechta, Libor |
|
dc.date.accessioned |
2015-02-16T06:31:42Z |
|
dc.date.available |
2015-02-16T06:31:42Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/58853 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá změnou způsobu ovládání přejezdových zabezpečovacích zařízení se závorami na vícekolejných tratích. V úvodu práce jsou popsány nejrozšířenější typy přejezdových zabezpečovacích zařízení používané u Správy železniční dopravní cesty. V prostřední části práce jsou definovány požadavky na nové ovládání automatických závor. V poslední části práce jsou navrženy dva nové způsoby ovládání automatických závor na více kolejných tratích. V závěru práce jsou zhodnoceny navržené změny a uvedeny jejich výhody a nevýhody. |
cze |
dc.format |
80 s. |
cze |
dc.format.extent |
1387648 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
časové jednotky |
cze |
dc.subject |
přejezdové zabezpečovací zařízení |
cze |
dc.subject |
kolejová relé |
cze |
dc.subject |
spouštěcí obvody |
cze |
dc.subject |
time unit |
eng |
dc.subject |
level crossing safety devices |
eng |
dc.subject |
rail relay |
eng |
dc.subject |
trigger circuit |
eng |
dc.title |
Změna způsobu ovládání automatických závor na vícekolejných tratích |
cze |
dc.title.alternative |
Modification of control automatic gates for multiple-track lines |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Dorazil, Petr |
|
dc.date.accepted |
2015 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the change of control method crossing safety devices with gates on multi-track lines. The introduction describes the most common types of level crossing equipment at the Railway Infrastructure Administration. In the middle part of the thesis are requirements defined a new control automatic gates. In the last part of the thesis are proposed two new ways to control automatic gates on multi-track lines. In conclusion, the proposed changes are evaluated and shown their advantages and disadvantages. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura: Elektrotechnická zařízení v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D31728 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi svou diplomovou práci. Po prezentaci hlavních výsledků a závěrů
své diplomové práce zodpověděl úplně dotazy vedoucího i diplomanta diplomové práce. V diskuzi
o diplomové práci zodpověděl uchazeč veškeré dotazy a bylo mu doporučeno, aby uvažoval
o nějaké právní ochraně svého řešení. |
cze |
dc.identifier.stag |
21066 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |