dc.contributor.advisor |
Stříteská, Michaela |
cze |
dc.contributor.author |
Vacková, Alžběta |
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:29:45Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:29:45Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/58234 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzájemného působení strategie podniku a podnikové kultury. Obě složky podnikání jsou zásadní pro získání konkurenční výhody a uspění na trhu. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat změnu podnikové kultury konkrétního podniku, která následovala po změně strategie podniku. Na základě zjištěných výsledků analýzy pak byla zhodnocena síla změněné podnikové kultury a navrženy změny, které by ji posunuly dále a učinily ještě silnější. |
cze |
dc.format |
55 s. |
cze |
dc.format.extent |
858643 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
podniková kultura |
cze |
dc.subject |
strategie podniku |
cze |
dc.subject |
hodnoty |
cze |
dc.subject |
cíle |
cze |
dc.subject |
konkurenční výhoda |
cze |
dc.subject |
corporate culture |
eng |
dc.subject |
company strategy |
eng |
dc.subject |
values |
eng |
dc.subject |
goals |
eng |
dc.subject |
competitive advantage |
eng |
dc.title |
Strategie podniku a podniková kultura |
cze |
dc.title.alternative |
Corporate culture and company strategy |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the issue of mutual influence of business strategy and business culture. Both aspects are vital for obtaining advantage over competitors and for market success. The aim of this bachelor thesis is to analyse the change of business culture of a concrete company that followed after the company changed its business strategy. According to the research results, the power of the changed business culture was evaluated, and possible changes that would allow it to move forward and make it even more powerful were suggested. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D31003 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce bylo analyzovat, jaký dopad měla změna strategie na podnikovou kulturu, jak se změnil obsah kultury a její síla. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce:
1. Majitelům zkoumané společnosti navrhujete změnu v komunikaci a předávání informací. Jak konkrétně by měla být tato změna ve firmě realizována? |
cze |
dc.identifier.stag |
22191 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |