Prosperita firem podnikajících na bázi franšízinku
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá vývojem a obecnou charakteristikou franšízového podnikání, jeho působením v České republice a zároveň představuje konkrétní podnik, který využívá franšízink. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy a principy, které se týkají franšízinku. V praktické části je popsán a analyzován konkrétní franšízový podnik.
Na závěr je navrhnuto doporučení ohledně franšízové smlouvy a jsou zhodnoceny nevýhody a přínosy franšízového systému konkrétního podniku.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D31478
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
franšízink, vývoj, franšízová smlouva, McDonald's, výhody, analýza, franchising, development, franchise agreement, McDonald's, benefits, analysis