dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Bečková, Barbora |
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:28:54Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:28:54Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/58093 |
|
dc.description.abstract |
This master thesis deals with the issue of discipline in English classrooms. It is divided into the theoretical and practical part. The main aim of the theoretical part is to introduce the essential concepts such as discipline, types of uncooperative behaviour of pupils, intervention strategies and organizational forms. The practical part introduces the multiple-case study which was carried out at one selected basic school. Three teachers of the English language were involved in the study. |
eng |
dc.format |
135 s. |
cze |
dc.format.extent |
7170018 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
discipline |
eng |
dc.subject |
non-disruptive off-task behaviour |
eng |
dc.subject |
disruptive off-task behaviour |
eng |
dc.subject |
intervention strategies |
eng |
dc.subject |
organizational forms |
eng |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.subject |
kázeň |
cze |
dc.subject |
nerušivé nespolupracující chování |
cze |
dc.subject |
rušivé nespolupracující chování |
cze |
dc.subject |
intervenční strategie |
cze |
dc.subject |
organizační formy výuky |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.title |
Discipline in English Classrooms: intervention strategies in the context of organizational forms |
eng |
dc.title.alternative |
Kázeň v hodinách anglického jazyka: intervenční strategie v kontextu organizačních forem vyučování |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce souvisí s problematikou kázně v hodinách anglického jazyka. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavním cílem teoretické části je představit klíčové pojmy jako kázeň, typy nespolupracujícího chování žáků, intervenční strategie a organizační formy výuky. Praktická část představuje kolektivní případovou studii, která byla provedena v jedné vybrané základní škole. Studie zahrnovala tři učitele anglického jazyka. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D31020 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
22438 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |