Discipline in English Classrooms: intervention strategies in the context of organizational forms

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Bečková, Barbora
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:28:54Z
dc.date.available 2014-09-22T12:28:54Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/58093
dc.description.abstract This master thesis deals with the issue of discipline in English classrooms. It is divided into the theoretical and practical part. The main aim of the theoretical part is to introduce the essential concepts such as discipline, types of uncooperative behaviour of pupils, intervention strategies and organizational forms. The practical part introduces the multiple-case study which was carried out at one selected basic school. Three teachers of the English language were involved in the study. eng
dc.format 135 s. cze
dc.format.extent 7170018 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject discipline eng
dc.subject non-disruptive off-task behaviour eng
dc.subject disruptive off-task behaviour eng
dc.subject intervention strategies eng
dc.subject organizational forms eng
dc.subject English language teaching eng
dc.subject kázeň cze
dc.subject nerušivé nespolupracující chování cze
dc.subject rušivé nespolupracující chování cze
dc.subject intervenční strategie cze
dc.subject organizační formy výuky cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.title Discipline in English Classrooms: intervention strategies in the context of organizational forms eng
dc.title.alternative Kázeň v hodinách anglického jazyka: intervenční strategie v kontextu organizačních forem vyučování cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce souvisí s problematikou kázně v hodinách anglického jazyka. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavním cílem teoretické části je představit klíčové pojmy jako kázeň, typy nespolupracujícího chování žáků, intervenční strategie a organizační formy výuky. Praktická část představuje kolektivní případovou studii, která byla provedena v jedné vybrané základní škole. Studie zahrnovala tři učitele anglického jazyka. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D31020 cze
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.identifier.stag 22438 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet