Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Holeková, Jindra |
cze |
dc.contributor.author |
Kučera, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:28:50Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:28:50Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/58079 |
|
dc.description.abstract |
Mé téma Bakalářské práce je "Využití pomůcek, modelů, techniky a interaktivních programů ve výuce urgentní medicíny na FZS". V teoretické části stručně popisuje legislativu výuky, výukové metody, vybavení na fakultě, rozpracované výkony a kompetence zdravotnického záchranáře.
V praktické části popisuji výsledky mého výzkumného šetření, které jsou dále zpracovány do grafů. Výzkum byl prováděn dotazníkovým šetřením. |
cze |
dc.format |
78 s. |
cze |
dc.format.extent |
2117162 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
výuka |
cze |
dc.subject |
vybavení |
cze |
dc.subject |
zdravotnický záchranář |
cze |
dc.subject |
urgentní medicína |
cze |
dc.subject |
teaching |
eng |
dc.subject |
equipment |
eng |
dc.subject |
paramedic |
eng |
dc.subject |
emergency medicine |
eng |
dc.title |
Využití pomůcek, modelů, techniky a interaktivních programů ve výuce urgentní medicíny na FZS |
cze |
dc.title.alternative |
Use of tools, models, technology and interactive programs in teaching emergency medicine at the FZS |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vaněčka, Marek |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The chosen theme of my Bachelor's thesis is about using of tools, models, technologies and interactive programs for teaching of emergency medicine at the FZS. In the theoretical section I briefly described the legislation of teaching, teaching methods, faculty equipment, procedures and paramedic competence.
I devoted the practical section to the results of my research survey that were further processed into graphs. The research was carried out by questionnaire survey. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Zdravotnický záchranář |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D31524 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace ve zdravotnictví |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: velmi dobře minus
Hodnocení oponenta: velmi dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Proč je cílová skupina respondentů v tak malém počtu?
2. Proč uvádíte, že cituji - " Respondenti jsou vybráni z druhého a třetího ročníku" ve srovnání s obvyklou praxí výzkumu, kde uvedete počet rozdaných dotazníků a počet vrácených a dále těch, které jsou vůbec zpracovatelné. Tento faktu může být zavádějící pro objektivní výzkum. Vypadá to tak, že jste si některé dotazníky vybral pro zpracování a některé ne. A podle jakých kritérií?
3. Proč nejsou uvedeny hodnotící parametry - odpovědi respondentů na otervřené otázky, vzhledem k tomu, že ve výsledcích výzkumu pak jmenujete v závěru své práce negativní komentáře k výuce urgentní medicíny!
4. Obdržel jste ve Vašem výzkumu od respondentů odpovědi na otevřené otázky! Ve Vaší práci bych odpovědi na otevřené otázky taxativně vyjmenoval a podrobil bych je analýze.
Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. |
cze |
dc.identifier.stag |
25038 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|