Využití prostředků HLA a DIS k vytvoření počítačové hry pro více hráčů
Diplomová práceOmezený přístup Náhled není k dispozici
Datum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce je zaměřena na vysvětlení problematiky implementace HLA a vytvoření demonstračního programu, herního enginu, využívající real-time synchronizaci.
Rozsah stran
61 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D31580
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
HLA, RTI, OMT, FOM, Java, C#, IBM PC, Tablet PC, distribuovaná simulace, real-time simulace, synchronizace, hry, HLA, RTI, OMT, FOM, Java, C #, IBM PC, Tablet PC, distributed simulation, real-time simulation, synchronization, game