Digitální knihovnaUPCE
 

Využití prostředků HLA a DIS k vytvoření počítačové hry pro více hráčů

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce je zaměřena na vysvětlení problematiky implementace HLA a vytvoření demonstračního programu, herního enginu, využívající real-time synchronizaci.

Rozsah stran

61 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D31580

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

HLA, RTI, OMT, FOM, Java, C#, IBM PC, Tablet PC, distribuovaná simulace, real-time simulace, synchronizace, hry, HLA, RTI, OMT, FOM, Java, C #, IBM PC, Tablet PC, distributed simulation, real-time simulation, synchronization, game

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced