Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Paták, Michal cze
dc.contributor.author Ryzhkova, Sofya
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:28:19Z
dc.date.available 2014-09-22T12:28:19Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/57986
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá měřením výkonnosti podniku z pohledu zákazníků pomocí vybraných klíčových ukazatelů zákaznické výkonnosti. V práci jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k této problematice, dále jsou objasněna teoretická východiska výkonnosti podniku a jejího hodnocení metodou Balanced Scorecard. Práce představuje nejvýznamnější a nejvíce používané přístupy pro hodnocení vybraných zákaznických ukazatelů. V praktické části je prováděna analýza obeznámenosti a preference dodavatelů ze strany odběratelů pigmentů, resp. barviv. cze
dc.format 48s. cze
dc.format.extent 1927130 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject výkonnost cze
dc.subject balanced scorecard cze
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject loajalita zákazníků cze
dc.subject retence cze
dc.subject preference a obeznámenost zákazníků cze
dc.subject performance cze
dc.subject balanced scorecard cze
dc.subject customers' satisfaction cze
dc.subject customers' loyalty cze
dc.subject customers' retention cze
dc.subject customers' familiarity and preference cze
dc.title Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků cze
dc.title.alternative Performance measurement from the perspective of customers eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on measuring business performance from the perspective of customers using the selected key performance indicators of customer. The basic concepts and theoritical principles of customer performance are determined in the thesis. It describes approaches of evaluation of performance of company by concept Balanced Scorecard. The thesis represents the most important and used approach for evaluating the selected customer indicators. The analysis presents customers' familiarity and preference of suppliers of pigments and dyes. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D32009 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Proč byl proveden sběr formou vyplňování dotazníků a proč nebyla využita elektronická forma dotazníku? Bylo provedeno posouzení vztahu obeznámenosti a preferencí. Jaké je stanovisko při volbě dodavatelů z pohledu ceny pigmentů? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. cze
dc.identifier.stag 24431 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet