dc.contributor.advisor |
Paták, Michal |
cze |
dc.contributor.author |
Ryzhkova, Sofya
|
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:28:19Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:28:19Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/57986 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá měřením výkonnosti podniku z pohledu zákazníků pomocí vybraných klíčových ukazatelů zákaznické výkonnosti. V práci jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k této problematice, dále jsou objasněna teoretická východiska výkonnosti podniku a jejího hodnocení metodou Balanced Scorecard. Práce představuje nejvýznamnější a nejvíce používané přístupy pro hodnocení vybraných zákaznických ukazatelů. V praktické části je prováděna analýza obeznámenosti a preference dodavatelů ze strany odběratelů pigmentů, resp. barviv. |
cze |
dc.format |
48s. |
cze |
dc.format.extent |
1927130 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
výkonnost |
cze |
dc.subject |
balanced scorecard |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
loajalita zákazníků |
cze |
dc.subject |
retence |
cze |
dc.subject |
preference a obeznámenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
performance |
cze |
dc.subject |
balanced scorecard |
cze |
dc.subject |
customers' satisfaction |
cze |
dc.subject |
customers' loyalty |
cze |
dc.subject |
customers' retention |
cze |
dc.subject |
customers' familiarity and preference |
cze |
dc.title |
Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků |
cze |
dc.title.alternative |
Performance measurement from the perspective of customers |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on measuring business performance from the perspective of customers using the selected key performance indicators of customer. The basic concepts and theoritical principles of customer performance are determined in the thesis. It describes approaches of evaluation of performance of company by concept Balanced Scorecard. The thesis represents the most important and used approach for evaluating the selected customer indicators. The analysis presents customers' familiarity and preference of suppliers of pigments and dyes. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32009 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Proč byl proveden sběr formou vyplňování dotazníků a proč nebyla využita elektronická forma dotazníku?
Bylo provedeno posouzení vztahu obeznámenosti a preferencí.
Jaké je stanovisko při volbě dodavatelů z pohledu ceny pigmentů?
Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
24431 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |