Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky
Bakalářská práceDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky. V teoretické části je řešeno budování, rozvoj a posilování vztahů se zákazníky. Práce se zaměřuje na některé specifické formy a nástroje posilování vztahů se zákazníky, a to public relations, služby, věrnostní programy, zážitky a přímý marketing. K tomu je dále využito pojmů hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec a hodnotová síť. V praktické části je popsána spolupráce vybraných autoservisů s výrobci a distributory aut.
Rozsah stran
43 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná bez omezení od 18.7.2019
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D32002
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
posilování vztahů se zákazníky, public relations, služby, věrnostní programy, zážitky, přímý marketing, autoservis, výrobci aut, distributoři aut, strengthening customer relationships, public relations, service, loyalty programs, customer experience, direct marketing, car repair shop, car manufacturers, car distributors