Digitální knihovnaUPCE
 

Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky. V teoretické části je řešeno budování, rozvoj a posilování vztahů se zákazníky. Práce se zaměřuje na některé specifické formy a nástroje posilování vztahů se zákazníky, a to public relations, služby, věrnostní programy, zážitky a přímý marketing. K tomu je dále využito pojmů hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec a hodnotová síť. V praktické části je popsána spolupráce vybraných autoservisů s výrobci a distributory aut.

Rozsah stran

43 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná bez omezení od 18.7.2019

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D32002

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

posilování vztahů se zákazníky, public relations, služby, věrnostní programy, zážitky, přímý marketing, autoservis, výrobci aut, distributoři aut, strengthening customer relationships, public relations, service, loyalty programs, customer experience, direct marketing, car repair shop, car manufacturers, car distributors

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced