Oceňování značky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Buchta, Miroslav cze
dc.contributor.author Slabý, Jan
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:28:03Z
dc.date.available 2014-09-22T12:28:03Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/57940
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je popsat a jasně vymezit pojem značka. Ukázat jak se značka vyvinula až do současné podoby, definovat principy metod jejího oceňování a v praxi porovnat jejich využitelnost na konkrétní společnosti. cze
dc.format 95 s. cze
dc.format.extent 2293518 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject značka cze
dc.subject oceňování cze
dc.subject logo cze
dc.subject finanční analýza cze
dc.subject brand eng
dc.subject valuation eng
dc.subject logo eng
dc.subject financial analysis eng
dc.title Oceňování značky cze
dc.title.alternative Brand valuation eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Paděrová, Darina cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated Goal of the thesis is to describe and clearly define brand as a term. Demonstrate the development of the brand to the present form, define the principles of valuation methods and compare their usability on specific company. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D31033 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce je popsat a vymezit pojem značka a definovat metody jejího ocenění včetně praktického ověření. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce a oponentem:Nechť autor diskutuje, co jej vedlo k tomu, že dvě kapitoly ( sedm a osm ) mají stejný název, avšak odlišný obsah. Porovnání výsledných hodnot oceňování ( Tab.č.22 ) je velmi rozdílné. V čem vidí autor příčinu těchto rozdílů. V čem vidí autor výhody a nevýhody metody bodového ohodnocení. cze
dc.identifier.stag 22195 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet