dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Vachová, Kateřina |
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:27:58Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:27:58Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/57929 |
|
dc.description.abstract |
The thesis deals with English language teaching based on respecting learners' learning styles.It discusses especially modification of instruction in relation to the learning styles proceeding from the preferred representation system (visual, auditory and kinesthetic style). Respecting learners' learning styles is combined with practising learning strategies. In the practical part, action research conducted in a selected class of a lower secondary school is presented. Its aim was, on the basis of the diagnosis of learners' learning styles, to conduct adequate English language teaching and to evaluate this intervention from the perspective of the teacher as well as the learners. |
eng |
dc.format |
114 s. |
cze |
dc.format.extent |
10863487 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
learning styles |
eng |
dc.subject |
visual type |
eng |
dc.subject |
auditory type |
eng |
dc.subject |
kinesthetic type |
eng |
dc.subject |
differentiation |
eng |
dc.subject |
action research |
eng |
dc.subject |
styly učení |
cze |
dc.subject |
vizuální typ |
cze |
dc.subject |
auditivní typ |
cze |
dc.subject |
kinestetický typ |
cze |
dc.subject |
diferenciace |
cze |
dc.subject |
akční výzkum |
cze |
dc.title |
Learning Styles Informed Instruction in English Classes |
eng |
dc.title.alternative |
Výuka anglického jazyka poučená o stylech učení |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato práce se zabývá výukou anglického jazyka založenou na respektování učebních stylů žáků. Diskutuje především modifikaci výuky ve vztahu ke stylům učení, které vychází z preferovaného reprezentačního systému (vizuálnímu, auditivnímu a kinestetickému stylu). Respektování učebních stylů žáků je kombinováno s procvičováním učebních strategií. V praktické části je prezentován akční výzkum provedený ve vybrané třídě druhého stupně základní školy, jehož cílem bylo, na základě diagnostiky učebních stylů žáků, provést adekvátní výuku anglického jazyka a tuto intervenci zhodnotit z pohledu učitele i žáků. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D31013 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
22383 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |