Learning Styles Informed Instruction in English Classes

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Vachová, Kateřina
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:27:58Z
dc.date.available 2014-09-22T12:27:58Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/57929
dc.description.abstract The thesis deals with English language teaching based on respecting learners' learning styles.It discusses especially modification of instruction in relation to the learning styles proceeding from the preferred representation system (visual, auditory and kinesthetic style). Respecting learners' learning styles is combined with practising learning strategies. In the practical part, action research conducted in a selected class of a lower secondary school is presented. Its aim was, on the basis of the diagnosis of learners' learning styles, to conduct adequate English language teaching and to evaluate this intervention from the perspective of the teacher as well as the learners. eng
dc.format 114 s. cze
dc.format.extent 10863487 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject learning styles eng
dc.subject visual type eng
dc.subject auditory type eng
dc.subject kinesthetic type eng
dc.subject differentiation eng
dc.subject action research eng
dc.subject styly učení cze
dc.subject vizuální typ cze
dc.subject auditivní typ cze
dc.subject kinestetický typ cze
dc.subject diferenciace cze
dc.subject akční výzkum cze
dc.title Learning Styles Informed Instruction in English Classes eng
dc.title.alternative Výuka anglického jazyka poučená o stylech učení cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated Tato práce se zabývá výukou anglického jazyka založenou na respektování učebních stylů žáků. Diskutuje především modifikaci výuky ve vztahu ke stylům učení, které vychází z preferovaného reprezentačního systému (vizuálnímu, auditivnímu a kinestetickému stylu). Respektování učebních stylů žáků je kombinováno s procvičováním učebních strategií. V praktické části je prezentován akční výzkum provedený ve vybrané třídě druhého stupně základní školy, jehož cílem bylo, na základě diagnostiky učebních stylů žáků, provést adekvátní výuku anglického jazyka a tuto intervenci zhodnotit z pohledu učitele i žáků. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D31013 cze
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.identifier.stag 22383 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet