dc.contributor.advisor |
Bubíková, Šárka |
cze |
dc.contributor.author |
Pikorová, Tereza |
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:27:33Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:27:33Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/57862 |
|
dc.description.abstract |
This master thesis focuses on Mark Twain's The Adventures of Tom Sawyer and its possible uses in English language teaching (ELT). The theoretical part puts The Adventures of Tom Sawyer into the context of children's literature and introduces the concept of extensive reading programme through which a graded version of the book is presented to elementary school learners (seventh-graders) in the practical part. At the end of the thesis, the outcome of the action research is analysed and evaluated. |
eng |
dc.format |
89 s. |
cze |
dc.format.extent |
3552901 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
dětská literatura |
cze |
dc.subject |
Twain, Mark |
cze |
dc.subject |
Dobrodružství Toma Sawyera |
cze |
dc.subject |
extensivní čtení |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
children's literature |
eng |
dc.subject |
Twain, Mark |
eng |
dc.subject |
Adventures of Tom Sawyer |
eng |
dc.subject |
extensive reading |
eng |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.title |
Adventures of Tom Sawyer in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Dobrodružství Toma Sawyera v ELT |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zaměřuje na Marka Twainova Dobrodružství Toma Sawyera a jeho možná využití ve výuce anglického jazyka (ELT). Teoretická část zasazuje Dobrodružství Toma Sawyera do kontextu dětské literatury a představuje koncept programu extensivního čtení, skrz který je zjednodušená verze knihy prezentována žákům základní školy (žákům sedmého ročníku) v praktické části práce. V závěru práce je výstup akčního výzkumu analyzován a vyhodnocen. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D31019 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
22444 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |