Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu vybraného odběratele
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá výkonností dodavatele pohledem jeho odběratele. Nejprve je vymezen pojem výkonnost, problémy spojené s hodnocením výkonnosti a přístupy a metody, které se k měření a hodnocení výkonnosti používají. V rámci metody Balanced Scorecard je rozebrána zákaznická perspektiva. Dále jsou popsána jednotlivá výstupní měřítka zákaznické výkonnosti. Byl zrealizován výzkum pomocí dotazníku zaměřený na vnímání výkonnosti vybraného dodavatele pohledem odběratele. Výsledky výzkumu byly vyhodnoceny a byly určeny problémové oblasti, ve kterých by se měl dodavatel zlepšit, aby ho odběratel lépe vnímal.
Rozsah stran
87 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D32015
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výkonnost dodavatele, spokojenost zákazníka, loajalita zákazníka, retence zákazníka, hodnocení a měření výkonnosti, supplier performance, customer satisfaction, customer loyalty, customer retention, evaluation and measuring of performance