Digitální knihovnaUPCE
 

Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu vybraného odběratele

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2014

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá výkonností dodavatele pohledem jeho odběratele. Nejprve je vymezen pojem výkonnost, problémy spojené s hodnocením výkonnosti a přístupy a metody, které se k měření a hodnocení výkonnosti používají. V rámci metody Balanced Scorecard je rozebrána zákaznická perspektiva. Dále jsou popsána jednotlivá výstupní měřítka zákaznické výkonnosti. Byl zrealizován výzkum pomocí dotazníku zaměřený na vnímání výkonnosti vybraného dodavatele pohledem odběratele. Výsledky výzkumu byly vyhodnoceny a byly určeny problémové oblasti, ve kterých by se měl dodavatel zlepšit, aby ho odběratel lépe vnímal.

Rozsah stran

87 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D32015

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

výkonnost dodavatele, spokojenost zákazníka, loajalita zákazníka, retence zákazníka, hodnocení a měření výkonnosti, supplier performance, customer satisfaction, customer loyalty, customer retention, evaluation and measuring of performance

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced