Marketingová komunikace na Internetu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Janouch, Viktor cze
dc.contributor.advisor Svědík, Jan cze
dc.contributor.author Příhodová, Markéta
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:27:23Z
dc.date.available 2014-09-22T12:27:23Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/57834
dc.description.abstract Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingové komunikace na Internetu společnosti Zenit spol. s.r.o., která se zabývá dovozem a distribucí moderních plastových materiálů. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení propagace firmy na Internetu. Práce se zabývá hledáním případných nedostatků v současném stavu marketingové komunikace na Internetu a navržením optimálních řešení, které může firma v budoucnu využít. cze
dc.format 48 s. cze
dc.format.extent 2102485 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Internet cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject marketingový komunikační mix cze
dc.subject Internet cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketing communication cze
dc.subject marketing communication mix cze
dc.title Marketingová komunikace na Internetu cze
dc.title.alternative Marketing communication on the Internet eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This thesis analyzes the state of marketing communication on the Internet of Zenit spol. s.r.o. which is importer and distributor of modern plastic materials. The goal of this thesis is to suggest precautions for improvement of company propagation on the Internet. Thesis deal with finding of any lack of actual status of marketing communication on the Internet and with suggesting of optimal solutions which company can use in the future. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D32011 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Byly dopady návrhů na zlepšení marketingové komunikace kvantifikovány z finančního hlediska? Byly návrhy na zlepšení marketingové komunikace projednány s analyzovaným podnikem? Jak daný podnik spolupracuje s B2B zákazníky? Jak daný podnik komunikuje se svými B2B zákazníky? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. cze
dc.identifier.stag 24353 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet