dc.contributor.advisor |
Janouch, Viktor |
cze |
dc.contributor.advisor |
Svědík, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Příhodová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:27:23Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:27:23Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/57834 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingové komunikace na Internetu společnosti Zenit spol. s.r.o., která se zabývá dovozem a distribucí moderních plastových materiálů. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení propagace firmy na Internetu. Práce se zabývá hledáním případných nedostatků v současném stavu marketingové komunikace na Internetu a navržením optimálních řešení, které může firma v budoucnu využít. |
cze |
dc.format |
48 s. |
cze |
dc.format.extent |
2102485 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Internet |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
marketingový komunikační mix |
cze |
dc.subject |
Internet |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
cze |
dc.subject |
marketing communication mix |
cze |
dc.title |
Marketingová komunikace na Internetu |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication on the Internet |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis analyzes the state of marketing communication on the Internet of Zenit spol. s.r.o. which is importer and distributor of modern plastic materials. The goal of this thesis is to suggest precautions for improvement of company propagation on the Internet. Thesis deal with finding of any lack of actual status of marketing communication on the Internet and with suggesting of optimal solutions which company can use in the future. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32011 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Byly dopady návrhů na zlepšení marketingové komunikace kvantifikovány z finančního hlediska? Byly návrhy na zlepšení marketingové komunikace projednány s analyzovaným podnikem? Jak daný podnik spolupracuje s B2B zákazníky? Jak daný podnik komunikuje se svými B2B zákazníky? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
24353 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |