dc.contributor.advisor |
Hejduk, Tomáš |
cze |
dc.contributor.author |
Blažková, Daniela |
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:27:16Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:27:16Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/57813 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá institucí symposia, které pojímá z hlediska výchovného pro polis archaického a klasického Řecka. Ukazuje, jaké místo zaujímá symposion ve starořeckém výchovném rámci a jakým způsobem přispíval k vzdělávání Řeků. Práce zohledňuje jednak samotný výchovný (tradiční) řád, který probíhal v klasickém Řecku, jednak i samotný symposion, který se snaží ukázat jako nedílnou součást tohoto řádu. Závěrečná část práce je věnována bohu Erótovi, který k symposiu neodmyslitelně patřil a je popisován v souvislosti se samotnou výchovou. |
cze |
dc.format |
63 s. |
cze |
dc.format.extent |
1152018 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
symposion |
cze |
dc.subject |
výchova |
cze |
dc.subject |
pití |
cze |
dc.subject |
víno |
cze |
dc.subject |
Erós |
cze |
dc.subject |
symposion |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
drinking |
eng |
dc.subject |
wine |
eng |
dc.subject |
Eros |
eng |
dc.title |
Symposion jako vzdělávací instituce v archaickém a klasickém Řecku |
cze |
dc.title.alternative |
Symposium as an Educational Institution in Archaic and Classical Greece |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pacvoň, Michal |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis pursues the institution of the symposion, which understands as an educational part in the archaic and classical Greece. It shows what place the symposion took in the archaic educational scope and how it contributed to education of young Greek. The thesis is taking account of the classical (traditional) educational way as well as the symposion itself, which shows as an integral part of this way. The final part of this work is dedicated to Eros, which belongs inseparetly to the symposion and is described in relation to education. |
eng |
dc.description.department |
Katedra filosofie |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Filozofie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D31707 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Filozofie |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila téma, teze a metodu diplomové práce. Po přečtení posudků se studentka vyjádřila ke kritice a odpověděla na otázky položené v posudcích. |
cze |
dc.identifier.stag |
23075 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |