dc.contributor.advisor |
Janouch, Viktor |
cze |
dc.contributor.advisor |
Svědík, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Tomáš, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:26:37Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:26:37Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/57703 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací výrobce, která je orientovaná na koncového zákazníka. Nejdříve definuje pojem Internet a jeho stručnou historii. První část se dále věnuje internetovému marketingu, ve kterém je podrobně rozebírán marketingový mix. Druhá část práce se věnuje komunikačnímu mixu v internetovém prostředí, konkrétně cílům marketingové komunikace a internetovým komunikačním prostředkům, mezi které patří reklama, podpora prodeje a PR. |
cze |
dc.format |
59 s. |
cze |
dc.format.extent |
965282 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Internet |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
Internet |
cze |
dc.subject |
internet marketing |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
cze |
dc.subject |
communication |
cze |
dc.subject |
advertising |
cze |
dc.title |
Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication on the Internet between the manufacturer and the end customer |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s thesis deals with Internet marketing of manufacturer, oriented to ending customer. The thesis defined concept of the Internet and its brief history at first. The first part is also discussed Internet marketing and in detail the marketing mix. The second part pursues communication mix in Internet medium, specifically to objectives of marketing communication, namely advertising, sales support and PR. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32018 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Jaké konkrétní nástroje z public relation a z podpory prodeje vybraný podnik využívá? Co představuje podíl na marketingových nákladech? Co představuje intenzivnější spolupráce s členy hodnotové sítě? Kdo představuje konkurenci vybranému podniku? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
24352 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |