Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2014

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací výrobce, která je orientovaná na koncového zákazníka. Nejdříve definuje pojem Internet a jeho stručnou historii. První část se dále věnuje internetovému marketingu, ve kterém je podrobně rozebírán marketingový mix. Druhá část práce se věnuje komunikačnímu mixu v internetovém prostředí, konkrétně cílům marketingové komunikace a internetovým komunikačním prostředkům, mezi které patří reklama, podpora prodeje a PR.

Rozsah stran

59 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D32018

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Internet, internetový marketing, marketingový mix, komunikace, reklama, Internet, internet marketing, marketing mix, communication, advertising

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced