Digitální knihovnaUPCE
 

Planning CLIL Lessons in the Educational Context of the Czech Republic

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This thesis deals with planning CLIL (Content and Language Integrated Learning) lessons in the educational context of the Czech Republic. The aim of this thesis is to present a comprehensive theoretical overview of CLIL lesson planning as well as to get insight into current lesson planning practice of CLIL teachers in the Czech educational context. The thesis is divided into theoretical and practical part accordingly.

Rozsah stran

71 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk - specializace v pedagogice

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D30770

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Content and Language Integrated Learning, CLIL, lesson planning, language learning, educational context of the Czech Republic, integrovaná výuka cizího jazyka a nejazykového předmětu, CLIL, plánování hodiny, jazykové vzdělávání, výchovně-vzdělávací kontext České republiky

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced