Umělecký text a čtenářská gramotnost se zaměřením na pohádky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bartůňková, Jana cze
dc.contributor.author Marešová, Tereza
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:26:05Z
dc.date.available 2014-09-22T12:26:05Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/57611
dc.description.abstract Tématem práce je výzkum čtenářské gramotnosti v pátých třídách základních škol v Hradci Králové. První část se zabývá teoretickými poznatky o čtenářské gramotnosti a vymezením odborných pojmů. Hlavní náplní práce je praktický výzkum čtenářské gramotnosti, který byl proveden metodou dotazníkového šetření. Dotazník obsahuje otázky, vztahující se k vybrané ukázce uměleckého textu. Cílem práce je zjistit schopnosti a dovednosti žáků při komunikaci s uměleckým textem. Konkrétně se práce zaměřila na dovednosti vyhledávat v textu informace, interpretovat myšlenky, vyvozovat závěry a na schopnosti využít při práci s textem osobních zkušeností a vědomostí. cze
dc.format 80 s. cze
dc.format.extent 3048669 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject gramotnost cze
dc.subject literacy eng
dc.subject čtenářská gramotnost cze
dc.subject pohádky cze
dc.subject čtenářské výzkumy cze
dc.subject metody rozvíjející čtenářskou gramotnost cze
dc.subject reading literacy eng
dc.subject fairy-tales eng
dc.subject reading research eng
dc.subject methods of developing literacy eng
dc.title Umělecký text a čtenářská gramotnost se zaměřením na pohádky cze
dc.title.alternative Artistic Text and Reading Literacy focusing on Fairy-tales eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Molková, Michaela cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The theme of the work is a research into the literacy of year four's pupils of primary schools in the Hradec Králové area. First part deals with the theoretical knowledge of literacy, and with defining technical terms. The main concern of the work is a practical research into literacy, done by a survey using a questionnaire. The questionnaire includes questions related to a selected sample of a literary text. The aim is to determine the ability and skills of pupils to communicate with literary text. Specifically, the paper focuses on the skills to search the text for information, to interpret ideas, to draw conclusions, and on the ability to use personal experience and knowledge when working with the text. eng
dc.description.department Katedra literární kultury a slavistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Historicko-literární studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D31240 cze
dc.thesis.degree-program Historické vědy cze
dc.description.defence 1. Studentka představila téma práce, cíle, zvolenou metodu. 2. Vedoucí a oponent práce seznámili komisi s posudky. 3.Studentka reagovala na otázky obsažené v posudcích a na další dotazy členů komise. 4. Diskuse. cze
dc.identifier.stag 23570 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet