Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh propagační strategie fakulty

Bakalářská práceStatus neznámý
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačního mixu Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice. Úkolem je analyzovat komunikační mix směřující na zájemce o studium na bakalářských oborech. S ohledem na dotazníkové šetření a porovnání s fakultami podobného typu byly navrženy inovace stávajícího komunikačního mixu, které jsou v praxi uskutečnitelné.

Rozsah stran

56 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D31878

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

propagace, komunikační mix, marketingové analýzy, univerzita, popularita, studenti, promotion, communication mix, marketing analysis, university, popularity, students

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced