Digitální knihovnaUPCE
 

Očekávání učitelů od pobytu dětí ve středisku výchovné péče

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se věnuje pohledu učitelů základních škol na pobyt dítěte ve středisku výchovné péče ve třech dimenzích, a to očekávání učitelů, po návratový stav dítěte a komunikace a spolupráce školy se střediskem. V teoretické rovině jsou vysvětleny důležité pojmy a definice. Následně je popsán vzdělávací proces dětí s poruchou chování včetně návrhu využívání prožitkové terapie ve středisku výchovné péče. V praktické části jsou objasněny konkrétní rozměry diplomové práce s návrhem univerzálního postupu řešení zjištěných jevů.

Rozsah stran

64 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Resocializační pedagogika

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D30094

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

poruchy chování, děti v riziku, základní školy, střediska výchovné péče, prožitkové terapie, speciální pedagogika, Project Adventure, Adventure Based Counseling, behaviour disorders, children at risks, primary schools, children counselling care, adventure therapy, special needs education, Project Adventure, Adventure Based Counseling

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced