Očekávání učitelů od pobytu dětí ve středisku výchovné péče
Diplomová práceDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se věnuje pohledu učitelů základních škol na pobyt dítěte ve středisku výchovné péče ve třech dimenzích, a to očekávání učitelů, po návratový stav dítěte a komunikace a spolupráce školy se střediskem. V teoretické rovině jsou vysvětleny důležité pojmy a definice. Následně je popsán vzdělávací proces dětí s poruchou chování včetně návrhu využívání prožitkové terapie ve středisku výchovné péče. V praktické části jsou objasněny konkrétní rozměry diplomové práce s návrhem univerzálního postupu řešení zjištěných jevů.
Rozsah stran
64 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Resocializační pedagogika
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D30094
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
poruchy chování, děti v riziku, základní školy, střediska výchovné péče, prožitkové terapie, speciální pedagogika, Project Adventure, Adventure Based Counseling, behaviour disorders, children at risks, primary schools, children counselling care, adventure therapy, special needs education, Project Adventure, Adventure Based Counseling