dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
cze |
dc.contributor.author |
Kahánek, Martin |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:19:38Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:19:38Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56650 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje pohledu učitelů základních škol na pobyt dítěte ve středisku výchovné péče ve třech dimenzích, a to očekávání učitelů, po návratový stav dítěte a komunikace a spolupráce školy se střediskem. V teoretické rovině jsou vysvětleny důležité pojmy a definice. Následně je popsán vzdělávací proces dětí s poruchou chování včetně návrhu využívání prožitkové terapie ve středisku výchovné péče. V praktické části jsou objasněny konkrétní rozměry diplomové práce s návrhem univerzálního postupu řešení zjištěných jevů. |
cze |
dc.format |
64 s. |
cze |
dc.format.extent |
1364999 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
poruchy chování |
cze |
dc.subject |
děti v riziku |
cze |
dc.subject |
základní školy |
cze |
dc.subject |
střediska výchovné péče |
cze |
dc.subject |
prožitkové terapie |
cze |
dc.subject |
speciální pedagogika |
cze |
dc.subject |
Project Adventure |
cze |
dc.subject |
Adventure Based Counseling |
cze |
dc.subject |
behaviour disorders |
eng |
dc.subject |
children at risks |
eng |
dc.subject |
primary schools |
eng |
dc.subject |
children counselling care |
eng |
dc.subject |
adventure therapy |
eng |
dc.subject |
special needs education |
eng |
dc.subject |
Project Adventure |
eng |
dc.subject |
Adventure Based Counseling |
eng |
dc.title |
Očekávání učitelů od pobytu dětí ve středisku výchovné péče |
cze |
dc.title.alternative |
Teacher's expectations of children's sojourn at the Center of Educational Care |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Sychrová, Adriana |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The master's thesis is focused on how teachers in primary schools perceive children's stay at Centre of Educational Care. Results of the survey could be organized into three dimensions: teacher's expectations, re-entry state of children and communication and cooperation of primary school and Centre of Educational Care. The theoretical part explains important terms and definitions; it also clarifies educational process of children with behaviour disorders. A suggestion of implementation of Adventure Based Counselling in Centre of Educational Care is included in the theoretical part as well. The research part explicates particular dimensions of the thesis with concentration on the universal solving method of discovered phenomena. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30094 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Student prezentoval cíle, metody a závěry své diplomové práce, zodpověděl dotazy z posudků a reagoval na připomínky komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
23300 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |