Návrh komunikačního mixu vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina cze
dc.contributor.author Mizerová, Iveta
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:19:03Z
dc.date.available 2014-06-19T10:19:03Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56559
dc.description.abstract Diplomová práce je rozdělená na dvě části. První část se zabývá vysvětlením pojmů marketingového mixu, především jednotlivým nástrojům komunikačního mixu, kterými je reklama, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, osobní prodej. V druhé části jsou získány informace pro situační analýzu firmy Tomáš GIEBEL ELEKTROLUIS, s. r. o. K analýze současného komunikačního mixu je použita SWOT analýza. V závěru je firmě navrhnutý komunikační mix a doporučení, které by vedly ke zlepšení a stanovení rozpočtu. cze
dc.format 77 s. cze
dc.format.extent 1568150 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Produkt cze
dc.subject cena cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject propagace cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject reklama cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject public relations cze
dc.subject direct marketing cze
dc.subject osobní marketing cze
dc.subject Product eng
dc.subject price eng
dc.subject distribution eng
dc.subject promotion eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject advertising eng
dc.subject sales promotion eng
dc.subject personal selling eng
dc.title Návrh komunikačního mixu vybrané firmy cze
dc.title.alternative Proposal of communication mix of the selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Novotný, Josef cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The master thesis is divided into two sections. The first section is concerned with explanation of terms of marketing mix, especially particular tools of communication mix, which are advertisement, sale support, public relations, direct marketing, personal sale. In the second section information is gathered from the company Tomáš GIEBEL ELEKTROLUIS, s.r.o. for the situation analysis. SWOT analysis is used for the analysis of contemporary communication mix. In conclusion the communication mix and recommendations, which are supposed to lead to improvement and budget determination, are suggested to the company. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30036 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence \par{ Název diplomové práce: Návrh komunikačního mixu vybrané firmy\par} \par{ Cílem práce je navržení komunikačního mixu firmě Tomáš GIEBEL - ELEKTROLUIS, s. r. o..\par} \par{ Otázky vedoucí práce:\par} \par{ 1. Na s. 67 autorka navrhuje zveřejnění článků public relations - jakým způsobem by firma měla provést výběr novinových titulů? Jaké výhody firmě může přinést využití nástrojů PR?\par} \par{ 2. Pokud autorka seznámila vedení firmy se svými návrhy, může shrnout postoj firmy k těmto doporučením.\par} \par{ Otázky oponenta práce:\par} \par{ 1. Na základě čeho autorka navrhuje 10% slevu stálým zákazníkům? Např. z údajů od konkurence (str. 66)?\par} \par{ 2. Na str. 56 uvádíte SWOT analýzu firmy, ale analýza neobsahuje klíčový prvek pro firmu a to vlastní zaměstnance, kam byste je zařadila ve SWOT analýze?\par} cze
dc.identifier.stag 22142 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account