Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.contributor.author |
Mizerová, Iveta |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:19:03Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:19:03Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56559 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je rozdělená na dvě části. První část se zabývá vysvětlením pojmů marketingového mixu, především jednotlivým nástrojům komunikačního mixu, kterými je reklama, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, osobní prodej. V druhé části jsou získány informace pro situační analýzu firmy Tomáš GIEBEL ELEKTROLUIS, s. r. o. K analýze současného komunikačního mixu je použita SWOT analýza. V závěru je firmě navrhnutý komunikační mix a doporučení, které by vedly ke zlepšení a stanovení rozpočtu. |
cze |
dc.format |
77 s. |
cze |
dc.format.extent |
1568150 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Produkt |
cze |
dc.subject |
cena |
cze |
dc.subject |
distribuce |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
public relations |
cze |
dc.subject |
direct marketing |
cze |
dc.subject |
osobní marketing |
cze |
dc.subject |
Product |
eng |
dc.subject |
price |
eng |
dc.subject |
distribution |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
sales promotion |
eng |
dc.subject |
personal selling |
eng |
dc.title |
Návrh komunikačního mixu vybrané firmy |
cze |
dc.title.alternative |
Proposal of communication mix of the selected company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Novotný, Josef |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The master thesis is divided into two sections. The first section is concerned with explanation of terms of marketing mix, especially particular tools of communication mix, which are advertisement, sale support, public relations, direct marketing, personal sale. In the second section information is gathered from the company Tomáš GIEBEL ELEKTROLUIS, s.r.o. for the situation analysis. SWOT analysis is used for the analysis of contemporary communication mix. In conclusion the communication mix and recommendations, which are supposed to lead to improvement and budget determination, are suggested to the company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30036 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
\par{
Název diplomové práce: Návrh komunikačního mixu vybrané firmy\par}
\par{
Cílem práce je navržení komunikačního mixu firmě Tomáš GIEBEL - ELEKTROLUIS, s. r. o..\par}
\par{
Otázky vedoucí práce:\par}
\par{
1. Na s. 67 autorka navrhuje zveřejnění článků public relations - jakým způsobem by firma měla provést výběr novinových titulů? Jaké výhody firmě může přinést využití nástrojů PR?\par}
\par{
2. Pokud autorka seznámila vedení firmy se svými návrhy, může shrnout postoj firmy k těmto doporučením.\par}
\par{
Otázky oponenta práce:\par}
\par{
1. Na základě čeho autorka navrhuje 10% slevu stálým zákazníkům? Např. z údajů od konkurence (str. 66)?\par}
\par{
2. Na str. 56 uvádíte SWOT analýzu firmy, ale analýza neobsahuje klíčový prvek pro firmu a to vlastní zaměstnance, kam byste je zařadila ve SWOT analýze?\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
22142 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|