Marketingový audit vybraného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela cze
dc.contributor.author Řezáčová, Marie
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:18:26Z
dc.date.available 2014-06-19T10:18:26Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56479
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je provedení marketingového auditu ve výrobní firmě INKEA s.r.o. a následné doporučení k optimalizaci současného stavu. Potřebné informace o marketingovém auditu a jeho možném provedení jsou uvedeny v teoretické části práce. Praktická část obsahuje základní údaje o firmě INKEA s.r.o., vypracovaný marketingový audit a návrhy na realizaci marketingových aktivit. cze
dc.format 79 s. cze
dc.format.extent 1651485 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Audit cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject marketingový audit cze
dc.subject INKEA s.r.o cze
dc.subject Marketing audit eng
dc.title Marketingový audit vybraného podniku cze
dc.title.alternative Marketing audit of the selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Rytíř, Vladimír cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to implement a marketing audit in the company INKEA s.r.o. and subsequent recommendations to optimize the current state. The necessary information about the marketing audit and its possible implementation are given in the theoretical part. The practical part contains basic information about the company INKEA s.r.o., developed marketing audit and recommendations to implementation of marketing activities. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30042 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence \par{ Název diplomové práce: Marketingový audit vybraného podniku\par} \par{ Cílem práce je provedení marketingového auditu ve firmě INKEA s. r. o. a návrh opatření k optimalizaci současného stavu.\par} \par{ Otázky vedoucí práce:\par} \par{ 1. Ve své práci uvádíte, že firma nemá vlastní marketingové oddělení a že se marketingem zabývá kromě pracovníků s jinou náplní práce externí pracovník. Domníváte se, že by vytvoření pracovní pozice marketéra zvýšilo zájem zákazníků o výrobky firmy?\par} \par{ 2. Zkuste vyčíslit náklady, které by na toto opatření firma musela vynaložit.\par} \par{ Otázky oponenta práce:\par} \par{ 1. Myslíte si, že používání sociálních sítí pomůže (s ohledem na náklady) k rozvoji firmy INKEA s. r. o.?\par} \par{ 2. Spokojenost zákazníků jste uvedla ve vaší práci na straně 67 větou: "Na vaše chlapy je radost se dívat." Můžete být konkrétnější?\par} cze
dc.identifier.stag 22057 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet