dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Řezáčová, Marie |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:18:26Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:18:26Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56479 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je provedení marketingového auditu ve výrobní firmě INKEA s.r.o. a následné doporučení k optimalizaci současného stavu. Potřebné informace o marketingovém auditu a jeho možném provedení jsou uvedeny v teoretické části práce. Praktická část obsahuje základní údaje o firmě INKEA s.r.o., vypracovaný marketingový audit a návrhy na realizaci marketingových aktivit. |
cze |
dc.format |
79 s. |
cze |
dc.format.extent |
1651485 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Audit |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový audit |
cze |
dc.subject |
INKEA s.r.o |
cze |
dc.subject |
Marketing audit |
eng |
dc.title |
Marketingový audit vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing audit of the selected company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rytíř, Vladimír |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to implement a marketing audit in the company INKEA s.r.o. and subsequent recommendations to optimize the current state. The necessary information about the marketing audit and its possible implementation are given in the theoretical part. The practical part contains basic information about the company INKEA s.r.o., developed marketing audit and recommendations to implementation of marketing activities. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30042 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
\par{
Název diplomové práce: Marketingový audit vybraného podniku\par}
\par{
Cílem práce je provedení marketingového auditu ve firmě INKEA s. r. o. a návrh opatření k optimalizaci současného stavu.\par}
\par{
Otázky vedoucí práce:\par}
\par{
1. Ve své práci uvádíte, že firma nemá vlastní marketingové oddělení a že se marketingem zabývá kromě pracovníků s jinou náplní práce externí pracovník. Domníváte se, že by vytvoření pracovní pozice marketéra zvýšilo zájem zákazníků o výrobky firmy?\par}
\par{
2. Zkuste vyčíslit náklady, které by na toto opatření firma musela vynaložit.\par}
\par{
Otázky oponenta práce:\par}
\par{
1. Myslíte si, že používání sociálních sítí pomůže (s ohledem na náklady) k rozvoji firmy INKEA s. r. o.?\par}
\par{
2. Spokojenost zákazníků jste uvedla ve vaší práci na straně 67 větou: "Na vaše chlapy je radost se dívat." Můžete být konkrétnější?\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
22057 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |