Marketingový mix ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina cze
dc.contributor.author Dvořáková, Aneta
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:17:56Z
dc.date.available 2014-06-19T10:17:56Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56391
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce je stručně vysvětlen proces marketingového řízení, proces marketingového výzkumu a dále se pozornost soustředí zejména na popis jednotlivých složek rozšířeného marketingového mixu služeb 7P. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v organizaci Česká abilympijská asociace, o.s. a následný návrh strategického přístupu k vybraným složkám marketingového mixu služeb. cze
dc.format 87 s., 7 s.obr.příl. cze
dc.format.extent 2508638 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject produkt cze
dc.subject cena cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject marketing služeb cze
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject product eng
dc.subject price eng
dc.subject promotion eng
dc.subject place eng
dc.subject services marketing eng
dc.title Marketingový mix ve vybrané společnosti cze
dc.title.alternative Marketing mix in the selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kožená, Marcela cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the service marketing mix. The work is divided into two parts. In the first part is briefly explained the process of marketing management, the process of marketing research and the main focus is on the description of the individual components of the extended service marketing mix 7P. The second part is focused on the analysis of the service marketing mix in the organization Česká abilympijská asociace, o.s. and the design of a strategic approach to selected components of the service marketing mix. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30057 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla analýza marketingového mixu občanského sdružení Česká abilympijská asociace o.s. a návrh strategického přístupu. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:1. Autorka v rámci komunikace navrhuje využívat především neplacené formy (s. 80). Jaké další konkrétní možnosti může zkoumaná společnost využít v rámci Public relations? 2. Příloha B obsahuje dotazník Spokojenost klientů se službou osobní asistence, k jakým závěrům jste dospěla na základě jeho vyplnění klienty? cze
dc.identifier.stag 22174 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account