dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.contributor.author |
Dvořáková, Aneta |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:17:56Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:17:56Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56391 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce je stručně vysvětlen proces marketingového řízení, proces marketingového výzkumu a dále se pozornost soustředí zejména na popis jednotlivých složek rozšířeného marketingového mixu služeb 7P. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v organizaci Česká abilympijská asociace, o.s. a následný návrh strategického přístupu k vybraným složkám marketingového mixu služeb. |
cze |
dc.format |
87 s., 7 s.obr.příl. |
cze |
dc.format.extent |
2508638 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
produkt |
cze |
dc.subject |
cena |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
distribuce |
cze |
dc.subject |
marketing služeb |
cze |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
product |
eng |
dc.subject |
price |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
place |
eng |
dc.subject |
services marketing |
eng |
dc.title |
Marketingový mix ve vybrané společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing mix in the selected company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kožená, Marcela |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the service marketing mix. The work is divided into two parts. In the first part is briefly explained the process of marketing management, the process of marketing research and the main focus is on the description of the individual components of the extended service marketing mix 7P. The second part is focused on the analysis of the service marketing mix in the organization Česká abilympijská asociace, o.s. and the design of a strategic approach to selected components of the service marketing mix. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30057 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla analýza marketingového mixu občanského sdružení Česká abilympijská asociace o.s. a návrh strategického přístupu. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:1. Autorka v rámci komunikace navrhuje využívat především neplacené formy (s. 80). Jaké další konkrétní možnosti může zkoumaná společnost využít v rámci Public relations?
2. Příloha B obsahuje dotazník Spokojenost klientů se službou osobní asistence, k jakým závěrům jste dospěla na základě jeho vyplnění klienty? |
cze |
dc.identifier.stag |
22174 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |