Strategické řízení konkrétního podniku
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Obsahem tématu práce je nalézt a charakterizovat metody a nástroje vhodné ke strategickému řízení podniku. Provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí podniku a následně vyhodnotit výsledky, které budou sloužit k případným návrhům na revizi a doplnění současných strategických cílů či ke zlepšení vnitřních faktorů analyzovaných ve vybrané společnosti.
Rozsah stran
65 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D30188
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Strategie, strategické řízení, vnější prostředí, vnitřní prostředí, PEST analýza, Analýza "7S", Strategy, strategic management, internal environment, external environment, PEST analysis, analysis of "7S"