Implementace systému CRM v dopravní společnosti
Diplomová práceOmezený přístup Náhled není k dispozici
Datum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce si vzala za cíl vytvořit projekt pro maximální implementaci systému řízení vztahů se zákazníky v konkrétní dopravní společnosti, na základě již fungujícího systému, který byl podroben kritické analýze. Na základě kritické analýzy byly vytvořeny návrhy náročnější na správu dat, které byly konzultovány s top managementem podniku. Práce ve své další fázi, popisuje možnosti dalšího vývoje projektu a reálné možnosti dosažení kompletního a funkčního CRM i přes omezení specifiky dopravní společnosti.
Rozsah stran
79 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D30535
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
řízení vztahu se zákazníky, kritická analýza, zasílatelství, navision, správa dat, customer relationship management, critical analysis, haulage, data management