Digitální knihovnaUPCE
 

Implementace systému CRM v dopravní společnosti

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce si vzala za cíl vytvořit projekt pro maximální implementaci systému řízení vztahů se zákazníky v konkrétní dopravní společnosti, na základě již fungujícího systému, který byl podroben kritické analýze. Na základě kritické analýzy byly vytvořeny návrhy náročnější na správu dat, které byly konzultovány s top managementem podniku. Práce ve své další fázi, popisuje možnosti dalšího vývoje projektu a reálné možnosti dosažení kompletního a funkčního CRM i přes omezení specifiky dopravní společnosti.

Rozsah stran

79 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D30535

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

řízení vztahu se zákazníky, kritická analýza, zasílatelství, navision, správa dat, customer relationship management, critical analysis, haulage, data management

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced