dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Kučerová, Hana |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:17:30Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:17:30Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56314 |
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je rebranding ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje marketingu značky a rebrandingu. V praktické části práce jsou představeny společnosti, kterých se proces rebrandingu týkal. V závěru práce je provedena analýza procesu změny značky, na základě níž je provedeno zhodnocení a navržena doporučení |
cze |
dc.format |
67 s. |
cze |
dc.format.extent |
10778833 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Značka |
cze |
dc.subject |
rebranding |
cze |
dc.subject |
hodnota značky |
cze |
dc.subject |
Sberbank CZ |
cze |
dc.subject |
Brand |
eng |
dc.subject |
brand value |
eng |
dc.title |
Rebranding ve vybrané společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Rebranding of the selected company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The topic thesis is rebranding in the selected company. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on marketing brand and rebranding. In the practical part introduces comapanies, which are rebranding process concerned.In conclusion the analysis rebranding proces provided, which are based on evaluation and recommendations. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30063 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce je na základě teoretických východisek analýza procesu změny značky ve společnosti Sberbank CZ, a. s., návrhy a doporučení. Otázky vedoucí práce:
1. Ve své práci uvádíte, že kampaň uvedení značky Sberbank na český trh nebyla příliš úspěšná. V čem vidíte její hlavní nedostatky?
2. Jaké formy marketingové komunikace byste volila pro úspěšný rebranding vámi hodnocené společnosti?
Otázky oponenta práce:
1. Autorka může uvést, zda se podílela na vlastním procesu změny značky.
2. Jaký přínos spatřuje autorka ve své práci?
3. Jaké další možnosti společnost Sberbank CZ, a. s. nevyužila a mohly ji pomoci k zajištění úspěšnějšího rebrandingu? |
cze |
dc.identifier.stag |
22140 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |