Rebranding ve vybrané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela cze
dc.contributor.author Kučerová, Hana
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:17:30Z
dc.date.available 2014-06-19T10:17:30Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56314
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je rebranding ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje marketingu značky a rebrandingu. V praktické části práce jsou představeny společnosti, kterých se proces rebrandingu týkal. V závěru práce je provedena analýza procesu změny značky, na základě níž je provedeno zhodnocení a navržena doporučení cze
dc.format 67 s. cze
dc.format.extent 10778833 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Značka cze
dc.subject rebranding cze
dc.subject hodnota značky cze
dc.subject Sberbank CZ cze
dc.subject Brand eng
dc.subject brand value eng
dc.title Rebranding ve vybrané společnosti cze
dc.title.alternative Rebranding of the selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kantorová, Kateřina cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The topic thesis is rebranding in the selected company. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on marketing brand and rebranding. In the practical part introduces comapanies, which are rebranding process concerned.In conclusion the analysis rebranding proces provided, which are based on evaluation and recommendations. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30063 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Cílem práce je na základě teoretických východisek analýza procesu změny značky ve společnosti Sberbank CZ, a. s., návrhy a doporučení. Otázky vedoucí práce: 1. Ve své práci uvádíte, že kampaň uvedení značky Sberbank na český trh nebyla příliš úspěšná. V čem vidíte její hlavní nedostatky? 2. Jaké formy marketingové komunikace byste volila pro úspěšný rebranding vámi hodnocené společnosti? Otázky oponenta práce: 1. Autorka může uvést, zda se podílela na vlastním procesu změny značky. 2. Jaký přínos spatřuje autorka ve své práci? 3. Jaké další možnosti společnost Sberbank CZ, a. s. nevyužila a mohly ji pomoci k zajištění úspěšnějšího rebrandingu? cze
dc.identifier.stag 22140 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet