Digitální knihovnaUPCE
 

Rebranding ve vybrané společnosti

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tématem diplomové práce je rebranding ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje marketingu značky a rebrandingu. V praktické části práce jsou představeny společnosti, kterých se proces rebrandingu týkal. V závěru práce je provedena analýza procesu změny značky, na základě níž je provedeno zhodnocení a navržena doporučení

Rozsah stran

67 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D30063

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Značka, rebranding, hodnota značky, Sberbank CZ, Brand, brand value

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced