Rebranding ve vybrané společnosti
Diplomová práceDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tématem diplomové práce je rebranding ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje marketingu značky a rebrandingu. V praktické části práce jsou představeny společnosti, kterých se proces rebrandingu týkal. V závěru práce je provedena analýza procesu změny značky, na základě níž je provedeno zhodnocení a navržena doporučení
Rozsah stran
67 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D30063
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Značka, rebranding, hodnota značky, Sberbank CZ, Brand, brand value