Digitální knihovnaUPCE
 

Využívání sociálních sítí v konkrétním podniku

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá využíváním sociálních sítí v konkrétní firmě se zaměřením na specifikaci nákladů a přínosů plynoucích z efektivního užívání těchto sítí. V první části jsou vysvětleny základní pojmy, fungování sociálních sítí a přiblíženy náklady a přínosy, které jsou dále použity k analýze efektivity využívání sociálních sítí ve vybraném podniku. Závěr práce obsahuje hodnocení současného stavu a konkrétní návrhy inovačního charakteru k ovlivnění pozitivního vývoje firmy v této oblasti během nadcházejícího období.

Rozsah stran

58 s., příloha 2 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D30211

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Sociální sítě, marketing, marketingová strategie, analýza, podnik, Social networks, marketing, marketing strategy, analysis, company

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced