Využívání sociálních sítí v konkrétním podniku
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním sociálních sítí v konkrétní firmě se zaměřením na specifikaci nákladů a přínosů plynoucích z efektivního užívání těchto sítí. V první části jsou vysvětleny základní pojmy, fungování sociálních sítí a přiblíženy náklady
a přínosy, které jsou dále použity k analýze efektivity využívání sociálních sítí ve vybraném podniku. Závěr práce obsahuje hodnocení současného stavu a konkrétní návrhy inovačního charakteru k ovlivnění pozitivního vývoje firmy v této oblasti během nadcházejícího období.
Rozsah stran
58 s., příloha 2 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D30211
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Sociální sítě, marketing, marketingová strategie, analýza, podnik, Social networks, marketing, marketing strategy, analysis, company