dc.contributor.advisor |
Janouch, Viktor |
cze |
dc.contributor.author |
Benešová, Anna |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:16:41Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:16:41Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56183 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje a PR na internetu k posilování vztahů se zákazníky. V teoretické části jsou popsány nástroje podpory prodeje a PR na internetu, a jejich využití pro posilování vztahů se zákazníky. Praktická část je zaměřena na výzkum využití nástrojů komunikace, podpory prodeje a PR na internetu a jejich účinnosti pro posilování vztahů se zákazníky ve farmaceutickém průmyslu. |
cze |
dc.format |
127 s. |
cze |
dc.format.extent |
2706462 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
PR |
cze |
dc.subject |
farmaceutický průmysl |
cze |
dc.subject |
nástroje komunikace |
cze |
dc.subject |
sales promotion |
eng |
dc.subject |
pharmaceutical industry |
eng |
dc.subject |
communication tools |
eng |
dc.title |
Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky |
cze |
dc.title.alternative |
Sales promotion and PR on the Internet as a tool for strengthening customer relationships |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jelínek, Radim |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis is focused on use of sales promotion and PR tools on the Internet, which are used for strengthening customer relationship. In theoretical part are described tools of sales promotion and PR on the Internet and their use for strengthening customer relationships. In practical part is described research, which is focused on use of communication, sales promotion and PR tools on the Internet and their efficiency for strengthening customer relationships in pharmaceutical industry. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30262 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Během obhajoby byly komisí položeny následující otázky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že vztah s koncovými zákazníky nemají vybudovaný zejména distributoři léčebných a podpůrných prostředků. Domníváte se, že je to chyba i vztah distributora a spotřebitele není nutný? Jaké nástroje podpory prodej a PR na internetu byste distributorům pro budování vztahů s koncovými zákazníky doporučila? Jak mohou distributoři prosazovat produkty u koncových zákazníků pomocí internetových lékáren? Projevily dotazované firmy zájem o výsledky vašeho výzkumu? Domníváte se, že výsledky vašeho výzkumu povedou ke zlepšení současného stavu ve zkoumané oblasti u některých vašich respondentů? Zkoumala jste postoje na sedmibodové škále a používala jste aritmetický průměr. Je to vhodně zvolená míra polohy? Kterou jinou míru polohy byste volila?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
24307 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |