Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Janouch, Viktor cze
dc.contributor.author Benešová, Anna
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:16:41Z
dc.date.available 2014-06-19T10:16:41Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56183
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje a PR na internetu k posilování vztahů se zákazníky. V teoretické části jsou popsány nástroje podpory prodeje a PR na internetu, a jejich využití pro posilování vztahů se zákazníky. Praktická část je zaměřena na výzkum využití nástrojů komunikace, podpory prodeje a PR na internetu a jejich účinnosti pro posilování vztahů se zákazníky ve farmaceutickém průmyslu. cze
dc.format 127 s. cze
dc.format.extent 2706462 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject PR cze
dc.subject farmaceutický průmysl cze
dc.subject nástroje komunikace cze
dc.subject sales promotion eng
dc.subject pharmaceutical industry eng
dc.subject communication tools eng
dc.title Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky cze
dc.title.alternative Sales promotion and PR on the Internet as a tool for strengthening customer relationships eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Jelínek, Radim cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated Diploma thesis is focused on use of sales promotion and PR tools on the Internet, which are used for strengthening customer relationship. In theoretical part are described tools of sales promotion and PR on the Internet and their use for strengthening customer relationships. In practical part is described research, which is focused on use of communication, sales promotion and PR tools on the Internet and their efficiency for strengthening customer relationships in pharmaceutical industry. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D30262 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Během obhajoby byly komisí položeny následující otázky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že vztah s koncovými zákazníky nemají vybudovaný zejména distributoři léčebných a podpůrných prostředků. Domníváte se, že je to chyba i vztah distributora a spotřebitele není nutný? Jaké nástroje podpory prodej a PR na internetu byste distributorům pro budování vztahů s koncovými zákazníky doporučila? Jak mohou distributoři prosazovat produkty u koncových zákazníků pomocí internetových lékáren? Projevily dotazované firmy zájem o výsledky vašeho výzkumu? Domníváte se, že výsledky vašeho výzkumu povedou ke zlepšení současného stavu ve zkoumané oblasti u některých vašich respondentů? Zkoumala jste postoje na sedmibodové škále a používala jste aritmetický průměr. Je to vhodně zvolená míra polohy? Kterou jinou míru polohy byste volila? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 24307 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet