Digitální knihovnaUPCE
 

Zvýšení kvality poskytovaných služeb společností DHL Solutions, k. s.

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem diplomové práce je zvyšování kvality poskytovaných služeb prostřednictví řešení neshod. Konkrétně se diplomová práce zabývá optimalizací procesu řízení nápravných a preventivních opatření ve společnosti DHL Solutions, k. s. Na základě analýzy současného procesu jsou navržena doporučení pro zlepšení dosavadního systému řešení neshod.

Rozsah stran

83 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D30515

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

kvalita, řízení kvality, nápravná a preventivní opatření, nástroje kvality, zlepšování, quality, quality management, corrective action and preventive action, quality tools, improving

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced