Zvýšení kvality poskytovaných služeb společností DHL Solutions, k. s.
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem diplomové práce je zvyšování kvality poskytovaných služeb prostřednictví řešení neshod. Konkrétně se diplomová práce zabývá optimalizací procesu řízení nápravných a preventivních opatření ve společnosti DHL Solutions, k. s. Na základě analýzy současného procesu jsou navržena doporučení pro zlepšení dosavadního systému řešení neshod.
Rozsah stran
83 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D30515
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
kvalita, řízení kvality, nápravná a preventivní opatření, nástroje kvality, zlepšování, quality, quality management, corrective action and preventive action, quality tools, improving