Marketingový mix vybraného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina cze
dc.contributor.author Vyleťal, Tomáš
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:15:49Z
dc.date.available 2014-06-19T10:15:49Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56036
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového mixu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy k této problematice. Další část je zaměřena na představení společnosti HELUZ v. o. s. a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení. cze
dc.format 62 s., 4 s. příloh cze
dc.format.extent 1806814 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject cena cze
dc.subject produkt cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject Marketing mix cze
dc.subject price cze
dc.subject product cze
dc.subject place cze
dc.subject promotion cze
dc.title Marketingový mix vybraného podniku cze
dc.title.alternative Marketing mix for a specific company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with an analysis of the marketing mix. Basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused both on the introduction of HELUZ v. o. s. company and the analysis of particular tools of the marketing mix. Based on analyses suggestions for improvement are recommended there. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30216 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byla analýza vybrané organizace a navržení marketingového mixu. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce : 1. Jaký návrh na zlepšení marketingového mixu považujete za nejvýznamnější z~hlediska vyšší konkurenceschopnosti společnosti HELUZ cihlářský průmysl, v.o.s. ? 2. Jaké možnosti mají podniky pro měření efektivity změn nástrojů marketingového mixu? cze
dc.identifier.stag 22036 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet