dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.contributor.author |
Vyleťal, Tomáš |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:15:49Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:15:49Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56036 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového mixu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy k této problematice. Další část je zaměřena na představení společnosti HELUZ v. o. s. a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení. |
cze |
dc.format |
62 s., 4 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1806814 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
cena |
cze |
dc.subject |
produkt |
cze |
dc.subject |
distribuce |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
Marketing mix |
cze |
dc.subject |
price |
cze |
dc.subject |
product |
cze |
dc.subject |
place |
cze |
dc.subject |
promotion |
cze |
dc.title |
Marketingový mix vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing mix for a specific company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with an analysis of the marketing mix. Basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused both on the introduction of HELUZ v. o. s. company and the analysis of particular tools of the marketing mix. Based on analyses suggestions for improvement are recommended there. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30216 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byla analýza vybrané organizace a navržení marketingového mixu. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce : 1. Jaký návrh na zlepšení marketingového mixu považujete za nejvýznamnější z~hlediska vyšší konkurenceschopnosti společnosti HELUZ cihlářský průmysl, v.o.s. ?
2. Jaké možnosti mají podniky pro měření efektivity změn nástrojů marketingového mixu? |
cze |
dc.identifier.stag |
22036 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |