dc.contributor.advisor |
Nachtigall, Petr |
cze |
dc.contributor.author |
Kaiser, Tomáš |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:15:47Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:15:47Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56029 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací vybraného segmentu autobusové dopravy provozované Dopravním podnikem města Brna. V první části je detailně zanalyzován provoz autobusových okružních linek. Na základě získaných údajů jsou navrženy preference MHD na trasách autobusových okružních linek. Na základě aplikovaných preferencí jsou navržena opatření zahrnující vhodné změny v jízdních řádech. Tyto návrhy jsou v poslední kapitole zhodnoceny. |
cze |
dc.format |
74 s. |
cze |
dc.format.extent |
3323069 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Brno |
cze |
dc.subject |
městská hromadná doprava |
cze |
dc.subject |
dopravní podnik města Brna |
cze |
dc.subject |
autobusová okružní linka |
cze |
dc.subject |
spoj |
cze |
dc.subject |
autobus |
cze |
dc.subject |
Brno |
cze |
dc.subject |
urban mass transportation |
cze |
dc.subject |
public transport company |
cze |
dc.subject |
circular bus line |
cze |
dc.subject |
connection |
cze |
dc.subject |
bus |
cze |
dc.title |
Optimalizace vybraného segmentu autobusové dopravy v Dopravním podniku města Brna |
cze |
dc.title.alternative |
Optimization of a selected segment of bus transportation in the public transport company of the city of Brno |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the optimization of a selected segment of bus transportation in the public transport company of the city of Brno. In the first part of the thesis, the current situation of circular bus lines in traffic is analyzed in detail. On the basis of the collected data, preferences of the public transport on bus lines are suggested. On the basis of these preferences, measures including suitable adjustments of timetables are proposed. These proposals are evaluated in the final chapter. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D30419 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student obhájil diplomovou práci a v přiměřené míře reagoval na dotazy kladené v rozpravě. |
cze |
dc.identifier.stag |
24648 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |