Herní 3D engine v MonoGame

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šilar, Zdeněk cze
dc.contributor.author Vodák, Martin
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:15:37Z
dc.date.available 2014-06-19T10:15:37Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56001
dc.description.abstract Práce se zabývá návrhem a realizací herního enginu pro herní framework MonoGame. V první části je popsán framework XNA Game Studio a framework MonoGame. Engine se skládá ze tří základních tříd, které spolu tvoří jádro enginu. Postupně jsou také v práci popsány ostatní součásti engine. V závěru práce je pak předvedena realizace jedné hry, na které je demonstrována funkčnost engine. cze
dc.format 40 s. cze
dc.format.extent 1172030 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject XNA cze
dc.subject MonoGame cze
dc.subject C# cze
dc.subject herní engine cze
dc.subject hry cze
dc.subject .NET cze
dc.subject game engine eng
dc.subject games eng
dc.title Herní 3D engine v MonoGame cze
dc.title.alternative Simple 3D Game engine in MonoGame eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This work is about designing and implementing basic game engine under MonoGame framework. XNA Game Studio and MonoGame framework are described in first part. Simple 3D game engine is described in second part. Three basic classes represent engine core. At the end of the work is implemented simple game that shows important parts of created engine. eng
dc.description.department Katedra informačních technologií cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D30919 cze
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Cílem práce bylo navrhnout a realizovat univerzální 3D herní engine v jazyce C#. Úvodní část práce je teoretická, druhá část obsahuje implementaci engine a ukázkovou aplikaci. Práci autor zpracoval celkem přehledně. obsah práce odpovídá zadání. Navržený engine je funkční a je možné ho využívat a dále rozšiřovat. cze
dc.identifier.stag 24855 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet