dc.contributor.advisor |
Šilar, Zdeněk |
cze |
dc.contributor.author |
Vodák, Martin |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:15:37Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:15:37Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56001 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá návrhem a realizací herního enginu pro herní framework MonoGame. V první části je popsán framework XNA Game Studio a framework MonoGame. Engine se skládá ze tří základních tříd, které spolu tvoří jádro enginu. Postupně jsou také v práci popsány ostatní součásti engine. V závěru práce je pak předvedena realizace jedné hry, na které je demonstrována funkčnost engine. |
cze |
dc.format |
40 s. |
cze |
dc.format.extent |
1172030 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
XNA |
cze |
dc.subject |
MonoGame |
cze |
dc.subject |
C# |
cze |
dc.subject |
herní engine |
cze |
dc.subject |
hry |
cze |
dc.subject |
.NET |
cze |
dc.subject |
game engine |
eng |
dc.subject |
games |
eng |
dc.title |
Herní 3D engine v MonoGame |
cze |
dc.title.alternative |
Simple 3D Game engine in MonoGame |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work is about designing and implementing basic game engine under MonoGame framework. XNA Game Studio and MonoGame framework are described in first part. Simple 3D game engine is described in second part. Three basic classes represent engine core. At the end of the work is implemented simple game that shows important parts of created engine. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D30919 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce bylo navrhnout a realizovat univerzální 3D herní engine v jazyce C#. Úvodní část práce je teoretická, druhá část obsahuje implementaci engine a ukázkovou aplikaci. Práci autor zpracoval celkem přehledně. obsah práce odpovídá zadání. Navržený engine je funkční a je možné ho využívat a dále rozšiřovat. |
cze |
dc.identifier.stag |
24855 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |