Analýza prodeje osobních vozidel v ČR v letech 1993 - 2012
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání vozového park, především osobních vozidel v ČR. Úvodní část práce se týká prodeje osobních vozidel, kde se zaměřuji na oblast marketingu a konkurence. Následná část se zabývá vozovým parkem jako takovým. Obsahem této části je i přibližné popsání vybraných automobilek, jejichž data budou složit v poslední části, která se týká analýzy prodeje vozidel a jejich srovnání. Grafické znázornění vychází z vybraných, potažmo upravených dat a dokresluje celkový pohled na zkoumané jevy. Analýza dat byla prováděna na základně několika faktorů. Mezi ně patří ekonomická situace země, která je vyjádřena průměrnou hrubou mzdou, výší inflace či nezaměstnaností. Automobilový průmysl je zkoumán z hlediska výroby vozidel na území ČR. Práce vychází jak ze známých teorií, tak i z vlastní úvahy autora.
Rozsah stran
54 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D30684
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Vozový park, osobní vozidla, marketing, reklama, nezaměstnanost, mzda, Vehicle fleet, passenger cars, marketing, promotion, unemployment, wages