dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Záluská, Veronika |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:15:35Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:15:35Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55997 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti STROJTEX-GBHP s.r.o. v České Třebové. V teoretické části práce jsou definované základní pojmy v oblasti marketingu a strategického marketingového řízení. Vysvětluje se zde pojem marketingová strategie a uvádí se její druhy. Praktická část práce je zaměřená na analýzu marketingové strategie vybraného podniku, její zhodnocení a doporučení do budoucích období. |
cze |
dc.format |
99 s. |
cze |
dc.format.extent |
2081228 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
PEST analýza |
cze |
dc.subject |
Porterův model pěti sil |
cze |
dc.subject |
finanční analýza |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
PEST analysis |
eng |
dc.subject |
Porter´s five forces model |
eng |
dc.subject |
financial analysis |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Analýza marketingové strategie vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of the marketing strategy of the selected company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the marketing strategy of the company STROJTEX-GBHP s.r.o. in Česká Třebová. In the theoretic part basic terms about marketing and strategy marketing proceeding are defined. The term of marketing strategy is defined here and introduces types of marketing strategy. Practical part is focused on the analysis of marketing strategy of the selected company, its evaluation and recommendation to next terms. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30052 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce je analýza marketingové strategie firmy STROTEX-GBHP s. r. o.
Otázky vedoucího práce k obhajobě:
1. V závěru své práce uvádíte, že k posílení konkurenční pozice vámi hodnocené firmy by přispělo zvýšení jejího tržního podílu. Jaká opatření byste v tomto směru navrhovala?
2. Domníváte se, že firma využívá dostatečně nástrojů komunikačního mixu? |
cze |
dc.identifier.stag |
22056 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |