Analýza marketingové strategie vybraného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela cze
dc.contributor.author Záluská, Veronika
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:15:35Z
dc.date.available 2014-06-19T10:15:35Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55997
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti STROJTEX-GBHP s.r.o. v České Třebové. V teoretické části práce jsou definované základní pojmy v oblasti marketingu a strategického marketingového řízení. Vysvětluje se zde pojem marketingová strategie a uvádí se její druhy. Praktická část práce je zaměřená na analýzu marketingové strategie vybraného podniku, její zhodnocení a doporučení do budoucích období. cze
dc.format 99 s. cze
dc.format.extent 2081228 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject PEST analýza cze
dc.subject Porterův model pěti sil cze
dc.subject finanční analýza cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject PEST analysis eng
dc.subject Porter´s five forces model eng
dc.subject financial analysis eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Analýza marketingové strategie vybraného podniku cze
dc.title.alternative Analysis of the marketing strategy of the selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kantorová, Kateřina cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the marketing strategy of the company STROJTEX-GBHP s.r.o. in Česká Třebová. In the theoretic part basic terms about marketing and strategy marketing proceeding are defined. The term of marketing strategy is defined here and introduces types of marketing strategy. Practical part is focused on the analysis of marketing strategy of the selected company, its evaluation and recommendation to next terms. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30052 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Cílem práce je analýza marketingové strategie firmy STROTEX-GBHP s. r. o. Otázky vedoucího práce k obhajobě: 1. V závěru své práce uvádíte, že k posílení konkurenční pozice vámi hodnocené firmy by přispělo zvýšení jejího tržního podílu. Jaká opatření byste v tomto směru navrhovala? 2. Domníváte se, že firma využívá dostatečně nástrojů komunikačního mixu? cze
dc.identifier.stag 22056 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet