Projevy agresivity a šikany u žáků a možnosti prevence

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hájková, Lucie cze
dc.contributor.author Prokopová, Iva
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:15:30Z
dc.date.available 2014-06-19T10:15:30Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55983
dc.description.abstract Tato práce pojednává o problematice agresivity, šikany a možnostech její prevence. Zaměřuje se zejména na šikanu ve školním prostředí. V práci jsou vysvětleny hlavní pojmy a také vznik a příčiny agrese či šikany. Teoretická část nabízí přehled druhů a forem šikany a orientuje se na možnosti prevence. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením na třech základních školách (Proseč, Chrudim - ZŠ U Stadionu, Pardubice - ZŠ Štefánikova). Cílem práce bylo zjistit, zda jsou žáci o této problematice dostatečně informováni a jestli se v jejich školách šikana vyskytuje. cze
dc.format 56 s. cze
dc.format.extent 2632502 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject agrese cze
dc.subject agresivita cze
dc.subject šikana cze
dc.subject prevence cze
dc.subject žáci cze
dc.subject základní škola cze
dc.subject aggression eng
dc.subject aggressiveness eng
dc.subject bullying eng
dc.subject prevention eng
dc.subject pupils eng
dc.subject elementary school eng
dc.title Projevy agresivity a šikany u žáků a možnosti prevence cze
dc.title.alternative Manifestations of Aggression and Bullying by Pupils and Possibilities of Prevention eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Ehlová, Marcela cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on issues concerning aggression and bullying, as well as the prevention of these phenomena. The main topic is bullying within the school system. This text explains the most important and main terms and also the formation and causes of bullying. The theoretical part is concentrated on describing various types and forms of bullying and the possibilities of its prevention. The practical part comprises of quantitative research. The method I chose for this research was a questionnaire. The questionnaire inquiry was performed at three elementary schools (Proseč, Chrudim ZŠ U Stadionu, Pardubice ZŠ Štefánikova). The goal of the thesis is to analyze if students of these schools are informed enough about this issue and if they have a notion about what bullying is. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D30460 cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka přistoupila k obhajobě bakalářské práceřádně připravena. Zodpověděla otázky vedoucí a oponenta práce. Pružně reagovala na doplňující dotazy komise. Komise hodnotí obhajobu výborně. cze
dc.identifier.stag 23337 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet