dc.contributor.advisor |
Hájková, Lucie |
cze |
dc.contributor.author |
Prokopová, Iva |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:15:30Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:15:30Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55983 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o problematice agresivity, šikany a možnostech její prevence. Zaměřuje se zejména na šikanu ve školním prostředí. V práci jsou vysvětleny hlavní pojmy a také vznik a příčiny agrese či šikany. Teoretická část nabízí přehled druhů a forem šikany a orientuje se na možnosti prevence. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením na třech základních školách (Proseč, Chrudim - ZŠ U Stadionu, Pardubice - ZŠ Štefánikova). Cílem práce bylo zjistit, zda jsou žáci o této problematice dostatečně informováni a jestli se v jejich školách šikana vyskytuje. |
cze |
dc.format |
56 s. |
cze |
dc.format.extent |
2632502 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
agrese |
cze |
dc.subject |
agresivita |
cze |
dc.subject |
šikana |
cze |
dc.subject |
prevence |
cze |
dc.subject |
žáci |
cze |
dc.subject |
základní škola |
cze |
dc.subject |
aggression |
eng |
dc.subject |
aggressiveness |
eng |
dc.subject |
bullying |
eng |
dc.subject |
prevention |
eng |
dc.subject |
pupils |
eng |
dc.subject |
elementary school |
eng |
dc.title |
Projevy agresivity a šikany u žáků a možnosti prevence |
cze |
dc.title.alternative |
Manifestations of Aggression and Bullying by Pupils and Possibilities of Prevention |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on issues concerning aggression and bullying, as well as the prevention of these phenomena. The main topic is bullying within the school system. This text explains the most important and main terms and also the formation and causes of bullying. The theoretical part is concentrated on describing various types and forms of bullying and the possibilities of its prevention. The practical part comprises of quantitative research. The method I chose for this research was a questionnaire. The questionnaire inquiry was performed at three elementary schools (Proseč, Chrudim ZŠ U Stadionu, Pardubice ZŠ Štefánikova). The goal of the thesis is to analyze if students of these schools are informed enough about this issue and if they have a notion about what bullying is. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30460 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě bakalářské práceřádně připravena. Zodpověděla otázky vedoucí a oponenta práce. Pružně reagovala na doplňující dotazy komise. Komise hodnotí obhajobu výborně. |
cze |
dc.identifier.stag |
23337 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |