Využití sociálních sítí vysokými školami v ČR pro prezentaci a komunikaci s veřejností
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí vysokými školami v ČR pro prezentaci a komunikaci s veřejností. Cílem je porovnání způsobů využití sociálních sítí vybranými vysokými školami v ČR ke své prezentaci a komunikaci s veřejností na základě vhodně zvolených kritérií.
Rozsah stran
53 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Regionální a informační management
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D30564
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Sociální sítě, Facebook, Twitter, Youtube, public relations, internetový marketing, Social networks, public relations, internet marketing