Obchodní strategie podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Řeháková, Monika
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:15:21Z
dc.date.available 2014-06-19T10:15:21Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55957
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce "Obchodní strategie podniku" je analýza stávající obchodní strategie podniku SOLIRA Company, s.r.o. Je zde provedena strategická analýza vnitřního a vnějšího okolí podniku a také SWOT analýza. V závěru jsou uvedena doporučení pro společnost SOLIRA Company, s.r.o. do budoucnosti. cze
dc.format 59 s. cze
dc.format.extent 1260362 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Obchod cze
dc.subject strategie cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject podnik cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject PEST analýza cze
dc.subject Porterův model pěti sil cze
dc.subject finanční analýza cze
dc.subject Business eng
dc.subject strategy eng
dc.subject competition eng
dc.subject company eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject PEST analysis eng
dc.subject Porter's five forces model eng
dc.subject financial analysis eng
dc.title Obchodní strategie podniku cze
dc.title.alternative Business Strategy of Company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated Thesis Business strategy of the company focuses on the analysis current business strategy company SOLIRA Company, Ltd. In the thesis includes strategy analysis of internal and external surroundings of the company. As well there is SWOT analysis. In the end are recommendations for the company Solira Company, Ltd. in the future. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30180 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Cílem práce je analyzovat obchodní strategii vybraného podniku.Otázky k obhajobě: 1. Na str. 53 (5. odst.) uvádíte doporučení týkající se stávajících zákazníků: "rozšířit sortiment zboží, které tyto obchodní řetězce odebírají". Jakým způsobem by toho mohl podnik dosáhnout a o jaké produkty by se mohlo jednat? 2. Na str. 51 v rámci slabých stránek podniku uvádíte položku "Nízká úroveň marketingu". Z čeho tak usuzujete? cze
dc.identifier.stag 22022 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet