Digitální knihovnaUPCE
 

Obchodní strategie podniku

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem bakalářské práce "Obchodní strategie podniku" je analýza stávající obchodní strategie podniku SOLIRA Company, s.r.o. Je zde provedena strategická analýza vnitřního a vnějšího okolí podniku a také SWOT analýza. V závěru jsou uvedena doporučení pro společnost SOLIRA Company, s.r.o. do budoucnosti.

Rozsah stran

59 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D30180

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Obchod, strategie, konkurence, podnik, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil, finanční analýza, Business, strategy, competition, company, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's five forces model, financial analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced