Obchodní strategie podniku
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce "Obchodní strategie podniku" je analýza stávající obchodní strategie podniku SOLIRA Company, s.r.o. Je zde provedena strategická analýza vnitřního a vnějšího okolí podniku a také SWOT analýza. V závěru jsou uvedena doporučení pro společnost SOLIRA Company, s.r.o. do budoucnosti.
Rozsah stran
59 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D30180
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Obchod, strategie, konkurence, podnik, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil, finanční analýza, Business, strategy, competition, company, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's five forces model, financial analysis