Způsoby edukace o perioperačním období u pacientů ve zdravotnických zařízeních

Show simple item record

dc.contributor.advisor Škvrňáková, Jana cze
dc.contributor.author Urbaníková, Ivana
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:15:16Z
dc.date.available 2014-06-19T10:15:16Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55942
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem "Způsoby edukace o perioperačním období u pacientů ve zdravotnických zařízeních" je rozdělena na dvě části - teoretickou a výzkumnou. Teoretická část shrnuje informace o edukačním procesu, fázích edukace, komunikaci či překážkách v edukačním procesu a podává také informace o předoperačním, intraoperačním či pooperačním období. Výzkumná část je zaměřena na zmapování edukace pacientů o perioperačním období ze strany zdravotnického personálu a dále je zaměřena na vyhodnocení výzkumných otázek a testování hypotéz. cze
dc.format 89 s. cze
dc.format.extent 1421686 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject edukace cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject didaktika cze
dc.subject operace cze
dc.subject perioperační období cze
dc.subject education eng
dc.subject communication eng
dc.subject didactics eng
dc.subject operation eng
dc.subject perioperative period eng
dc.title Způsoby edukace o perioperačním období u pacientů ve zdravotnických zařízeních cze
dc.title.alternative Methods of Educating Patients in Healthcare Facilities about the Perioperative Period eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Holá, Jana cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is called "Methods of educating patients in healthcare facilities about the perioperative period" and is divided into two parts - theoretical and research. The theoretical part summarizes information about the educational process, stages of education, communication, and obstacles in the educational proces. Information about the preoperative, intraoperative, and postoperative period is also provided. The research part maps how medical staff educate patients about the perioperative period. In this part, the research questions are assessed and the hypotheses tested. eng
dc.description.department Katedra porodní asistence a zdravotně sociální práce cze
dc.thesis.degree-discipline Perioperační péče v gynekologii a porodnictví cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.identifier.signature D31594
dc.thesis.degree-program Specializace ve zdravotnictví cze
dc.description.defence Hodnocení vedoucího: výborně minus Hodnocení oponenta: velmi dobře Doplňující otázky k obhajobě: 1. Jaké jsou tedy největší bariéry v edukaci pacientů (ze strany všech zúčastněných) a co byste doporučila k jejich odstranění? Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. cze
dc.identifier.stag 23894 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account