dc.contributor.advisor |
Škvrňáková, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Urbaníková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:15:16Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:15:16Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55942 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem "Způsoby edukace o perioperačním období u pacientů ve zdravotnických zařízeních" je rozdělena na dvě části - teoretickou a výzkumnou. Teoretická část shrnuje informace o edukačním procesu, fázích edukace, komunikaci či překážkách v edukačním procesu a podává také informace o předoperačním, intraoperačním či pooperačním období. Výzkumná část je zaměřena na zmapování edukace pacientů o perioperačním období ze strany zdravotnického personálu a dále je zaměřena na vyhodnocení výzkumných otázek a testování hypotéz. |
cze |
dc.format |
89 s. |
cze |
dc.format.extent |
1421686 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
edukace |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
didaktika |
cze |
dc.subject |
operace |
cze |
dc.subject |
perioperační období |
cze |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
didactics |
eng |
dc.subject |
operation |
eng |
dc.subject |
perioperative period |
eng |
dc.title |
Způsoby edukace o perioperačním období u pacientů ve zdravotnických zařízeních |
cze |
dc.title.alternative |
Methods of Educating Patients in Healthcare Facilities about the Perioperative Period |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Holá, Jana |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is called "Methods of educating patients in healthcare facilities about the perioperative period" and is divided into two parts - theoretical and research. The theoretical part summarizes information about the educational process, stages of education, communication, and obstacles in the educational proces. Information about the preoperative, intraoperative, and postoperative period is also provided. The research part maps how medical staff educate patients about the perioperative period. In this part, the research questions are assessed and the hypotheses tested. |
eng |
dc.description.department |
Katedra porodní asistence a zdravotně sociální práce |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Perioperační péče v gynekologii a porodnictví |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D31594 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace ve zdravotnictví |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: výborně minus
Hodnocení oponenta: velmi dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Jaké jsou tedy největší bariéry v edukaci pacientů (ze strany všech zúčastněných) a co byste doporučila k jejich odstranění?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. |
cze |
dc.identifier.stag |
23894 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |