Mikrosystém pro řízení vztahů se zákazníky
Bakalářská práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je navrhnout a implementovat mobilní systém pro řízení vztahů se zákazníky, který bude komunikovat s webovou službou implementovanou v jazyce C#. Teoretická část bude věnována definici systému CRM, výběru mobilní platformy a doporučením pro tvorbu uživatelského rozhraní. V praktické části bude poté implementována webová služba, která bude komunikovat s databází a zajišťovat přenos dat mezi klientem a službou. Dále pak mobilní aplikaci sloužící jako klient pro komunikaci se serverem.
Rozsah stran
66 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D30918
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Android, webová služba, REST, Java, CRM, MSSQL, Android, web service