Benchmarking soukromé umělecké školy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Handlířová, Lenka
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:14:57Z
dc.date.available 2014-06-19T10:14:57Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55891
dc.description.abstract Cílem práce je komparovat a analyzovat marketingové nástroje zkoumané soukromé školy a jejího konkurenta v oblasti náboru žáků za účelem navržení strategií, které pomohou zkoumané škole vylepšit svoji konkurenční pozici. cze
dc.format 64 s. cze
dc.format.extent 2984091 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject benchmarking cze
dc.subject marketingové nástroje cze
dc.subject marketing školy cze
dc.subject nábor a propagace cze
dc.subject benchmarking eng
dc.subject marketing tools eng
dc.subject school marketing eng
dc.subject recruitment and propagation eng
dc.title Benchmarking soukromé umělecké školy cze
dc.title.alternative Benchmarking of School of Arts eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Brodský, Zdeněk cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on a comparison and an analysis of marketing tools that have been used by a particular school and its competitor in an effort to attract similar students, in order to suggest effective strategies which will maintain market viability and help the competitive position of the studied school. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30068 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo komparovat využití marketingových nástrojů vybrané školy s konkurencí a navrhnout opatření pro zlepšení konkurenční pozice. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce: 1. Jaký je Váš názor na současné možnosti financování uměleckých škol obecně a na jejich komerční provozování? 2. Co vedlo autorku k volbě daných ZUŠ? Lze doporučení vzniklá v této diplomové práci aplikovat i na jiných ZUŠ? cze
dc.identifier.stag 19324 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet